Drømmehuset er til salg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. august 2008

rlyn

...desværre et par år for tidligt :'( Når vi kører op til min moster og onkel, kører vi forbi det skønneste hus, som jeg altid kigger langt efter. Nu er det til salg, men vi skal ikke købe før om et par år. Hulk, hulk... Det er bare så lækkert et hus. Kig med her: http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/storeFotos.jsp?sagsnr=HV2147&forretningsnr=240267 Knus Rikke :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

twinboys

Det ser sørme og¨å lækkert ud, både inde og ude... Hvad koster det??? Hvorfor vil i vente hvis der drømmehuset og i måske har råd til det????

Dejligt at jeg sidder i mit drømmehus...:D

Mvh Majbritt

Anmeld

5. august 2008

Pia.

Nøøj det er også bare et lækkert hus er vild med den måde de bor på....

kan godt forstå du er vild med det hus....

Har I slet ikke mulighed for at slå til nu ?

Knus Pia.

Anmeld

5. august 2008

moniquesmor

jeg ville godt nomk prøve alt for af få fat i det for det er da for lækkert8D

Anmeld

5. august 2008

Mette+Mathias

Hmmm...det ligger jo ikke ret langt fra os.... Har du set at der kun er 2 værelser? Det er lidt bøvlet, hvis man vil have mere end 1 barn, men måske kan de andre værelser i underetagen sættes i stand?

Men udover det med værelset er det et rigtig dejligt hus, flotte gulve i stuen *S*

:O) Mette - som skrev slutseddel på et nyt hus i går

http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sags nr=NV4764&forretningsnr=240008

- hvis nogen er nysgerrige *S*

Anmeld

5. august 2008

SaNiNa

det er da nogle rigtig lækkre huset i kigger på her...

Anmeld

5. august 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Rikke Lyngholm skriver:[/småt][/f] ...desværre et par år for tidligt :'( Når vi kører op til min moster og onkel, kører vi forbi det skønneste hus, som jeg altid kigger langt efter. Nu er det til salg, men vi skal ikke købe før om et par år. Hulk, hulk... Det er bare så lækkert et hus. Kig med her: http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/storeFotos.jsp?sagsnr=HV2147&forretningsnr=240267 Knus Rikke :'([/citat] Det var da rigtig ærgeligt...øv øv...

Anmeld

5. august 2008

rlyn

Hej med jer...

Tak for responsen.
Der er flere grunde til vi ikke går videre med at undersøge, om det nu kunne lade sig gøre.
* Jeg vil ikke indgå så stor en handel, før end jeg ved 100%, hvordan vores økonomi ser ud, når jeg er færdig med at læse.
* Det vil kræve en bil, da det er udenfor Aalborg.
* Vi vil få langt til studie, job og DP
* Og nok det allervigtigste: Jeg talte med en mand i lørdags, der har arbejdet med bolig salg/køb i næsten 40 år. Han sagde at markedet pt er det mest ustabile og urealistiske han længe har set, og at man skal holde nallerne fra det i lang tid endnu - hvilket jo man også kan læse om i medierne.

Så vi venter :) Men øv, for dårlig timing af husets ejere ;)

Mette: Vi skal ikke have flere børn, så det med værelserne er ikke et problem :)
Ellers et dejligt hus I har fundet. Hvornår overtager I?

Knus
Rikke

Anmeld

5. august 2008

Mette+Mathias

Uha, - det var ikke godt at man skulle holde nallerne væk >(

Jamen, så passer huset jo perfekt til jer, - også en flot udsigt, ser det ud til. Bor i inde i Aalborg nu?

Vi ved ikke hvornår vi overtager, - eller jo, når vores er solgt, har vi løbende måned + 2 mdr (men kan evt. ændres til 1) før vi overtager, - men igen, vi køber det kun hvis vores bliver solgt (til prisen vel at mærke), men hvis ikke, så må vi blive boende.

:O) Mette

Anmeld

5. august 2008

rlyn

Hej Mette.

Vi bor i Vejgaard nu - i Golfparken. Super skønt sted med gode beboere og lækre grønne områder.

Hvor bor i nu?
Håber for jer at alt kommer til at flaske sig :)

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.