Graviditetstests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.319 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Sitrani

Hej alle herinde!

Går sådan og håber jeg er blevet gravid.. Men har først forventet mens. i midten/slutningen af næste uge, så vil ikke ta' en test, når jeg ikke ved om jeg får mens. eller ej

Men ville lige høre jer, om hvilken graviditetstest i brugte, da I testede..? Og hvor købte I den..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

RiUL

Jeg har brugt den fra apoteket, og nogle fra matas .. Men de var negative, så ingen bebs til os  

Men man kan få nogle billige i alm. supermarkeder

Anmeld

23. oktober 2010

Sitrani

Jeg tænker også her på kvaliteten - om prisen egentlig har nogen betydning..? Ellers om dem fra Aldi er lige så godt, som dem fra Matas eller apoteket..?

Ærgerligt der ingen baby var til jer i denne omgang, men held og lykke  Jeg håber selv på at være gravid, men er jo langt fra sikker.. Har bare fået ømme bryster og en masse knopper i ansigtet, som jeg ikke plejer at få - men igen, det KAN jo være fordi jeg skal have mens. engang i næste uge.. hehe.. håber bare mest på baby!!

Anmeld

23. oktober 2010

Milsen

Jeg har lige været gået 2 dage over tid, men har vidst en mens på vej, kan jeg ane... Øv må på den igen når mensen er overstået :-)

Men jeg købte 2 forskellige pakker i Matas, men synes ærlig talt de var meget bøvlet at have med at gøre. Den ene måtte du kun tisse på de yderste 2 mm af pinden - det er eder mame svært skal jeg lige sige.

Har hørt om mange der har købt i Netto og Rema, som skulle fingere mindst lige så godt som dem du betaler dobbelt for på apoteket eller i Matas.

Det har jeg ihvertfald tænkt mig at prøve næste gang, der er ingen grund til at give 90 kr. for nogle i Matas, hvis dem i Netto til 45 kr. fungere lige så godt :-) :-)

Anmeld

23. oktober 2010

Missi

Milsen skriver:

Jeg har lige været gået 2 dage over tid, men har vidst en mens på vej, kan jeg ane... Øv må på den igen når mensen er overstået :-)

Men jeg købte 2 forskellige pakker i Matas, men synes ærlig talt de var meget bøvlet at have med at gøre. Den ene måtte du kun tisse på de yderste 2 mm af pinden - det er eder mame svært skal jeg lige sige.

Har hørt om mange der har købt i Netto og Rema, som skulle fingere mindst lige så godt som dem du betaler dobbelt for på apoteket eller i Matas.

Det har jeg ihvertfald tænkt mig at prøve næste gang, der er ingen grund til at give 90 kr. for nogle i Matas, hvis dem i Netto til 45 kr. fungere lige så godt :-) :-)

Og den i Rema koster 20 kr - jeg brugte den, og den er nem at bruge og nem at læse

Anmeld

24. oktober 2010

morethanperfect

Missi skriver:

Og den i Rema koster 20 kr - jeg brugte den, og den er nem at bruge og nem at læse

Jeg købte også mine tre i Rema , og de var positive , og der var jeg kun 4 uger henne

Anmeld

24. oktober 2010

Sabina92

Jeg købte mine i Rema1000 og Netto, de fungere fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.