Vi vil gerne have en lille en.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Peanut

Men der går så mange tanker igennem hovedet på mig..

Lige kort om os, jeg er 24 år og min mand er 29 år. Vi har været sammen i 5½ år. Jeg er under uddannelse til landmand, og min mand er under uddannelse på et slagteri. Vi er nu kommet til det punkt, hvor vi gerne vil have børn

Grundet min uddannelse, vil vi vente med at "prøve" til slutningen af 2011, så jeg er færdig-uddannet når babyen kommer, og skal ikke genoptage uddannelsen efter baslen er slut..

Men der er så mange ting jeg spekulerer på (Selvom jeg godt ved det er utrolig tidligt, men jeg kan simpelthen ikke lade være):

Passiv rygning: Min mor og mine svigerforældre ryger, men hverken min mand eller jeg ønsker at udsætte hverken det ufødte barn eller barnet, for passiv rygning. (ingen af os ryger). Men hvad gør man så lige når man er hjemme hos dem?

Hvis barnet skal passes: Vi bor langt væk både fra min og min mands familie, den nærmeste bor 300 km fra os..

Om der er noget jeg bør gøre (spise), både i tiden op til, men også under graviditet, for at få et sundt barn?

Fødsel: Min mand ønsker ikke at være med til fødslen, dog vil han gerne være på hospitalet. Han kan ikke sige hvorfor, men det er sådan han har det Men det forstår jeg ikke, og vil jo gerne have hamved min side

Også vel det "almindelige": Fødsel, barsel, økonomi, opdragelse osv osv.?

Ja.. Lige en masse tanker herfra.. Var rart lige at lette "trykket"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

LR85

Hej

Ihh jeg kan godt forstå du glæder dig og ventetiden kan føles alt for lang. Jeg har en dreng på 8 måneder og vi har snakket om a gå igang med nr.2 om et års tid. Jeg kan slet ikke vente.