Blødte kun en dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Sphynxlover

Hej Piger  

Skriver fordi min mens startede i torsdags d. 21 men varede kun en dag og den er ikke kommet igen.. endnu 2 dage efter ??

Jeg bruger ikke p-piller men vi har i 8 år benyttet afbrudt samleje som virkede helt perfekt..

Vi er først lige startet pb sidste måned men ja vil bare høre om der er andre der har prøvet kun at ha mens en dag eller at der evt var flere imellem inden inden den kom igen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Louisiana

Sophie26 skriver:

Hej Piger  

Skriver fordi min mens startede i torsdags d. 21 men varede kun en dag og den er ikke kommet igen.. endnu 2 dage efter ??

Jeg bruger ikke p-piller men vi har i 8 år benyttet afbrudt samleje som virkede helt perfekt..

Vi er først lige startet pb sidste måned men ja vil bare høre om der er andre der har prøvet kun at ha mens en dag eller at der evt var flere imellem inden inden den kom igen ?

Den eneste gang jeg har prøvet dét, var da jeg ventede min søn. Jeg nåede lige, at fortælle hans far, ar nu var mensen begyndt, og et par dage efter kunne jeg så give ham nyheden, at han skulle være far  Jeg pletblødte kun meget, meget lidt, og kun én dag. Hvor meget har du blødt?

Anmeld

25. oktober 2010

Sphynxlover

okay det  var da dejligt for jer

Jeg blødte nu en del den ene dag

Og har taget 3 graviditestest som alle er 100 % negative

Anmeld

25. oktober 2010

Louisiana

Sophie26 skriver:

okay det  var da dejligt for jer

Jeg blødte nu en del den ene dag

Og har taget 3 graviditestest som alle er 100 % negative

Det lyder da underligt... Har du talt med din læge??

Anmeld

25. oktober 2010

Sphynxlover

Jeg venter på min læge ringer mig op

Men jeg har ligesom lidt mens smerter (meget mildt) så går lidt og venter på jeg måske begynder at bløde igen... men den dag jeg blødte var her d. 21 så det er jo et par dage siden

Anmeld

25. oktober 2010

Sphynxlover

Nu er jeg så lige begyndt at bløde igen så må vi se om det er en fuld mens denne gang

Er så bare i tvivl om min menstruations første dag er d. 21 (hvor jeg kun blødte en dag) eller idag

Anmeld

25. oktober 2010

Louisiana

Hmm, det lyder underligt..! Din læge kan nok bedre hjælpe end jeg kan  Også med hvornår din første mensdag så er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.