Modersmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

NinaNymannMadsen

Har lige opdaget at Asta maria har fået sit første Modersmærker af en alder af næsten 16 mdr.

Nu vil jeg så høre hvornår fik jeres børn deres første? Og er det normalt de får dem så tidligt?

Syntes det er sødt det sidder midt på lænden ( hedder det vel på selv helt små børn) og så det ikk ret stort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Bondepigen

Astasmor skriver:

Har lige opdaget at Asta maria har fået sit første Modersmærker af en alder af næsten 16 mdr.

Nu vil jeg så høre hvornår fik jeres børn deres første? Og er det normalt de får dem så tidligt?

Syntes det er sødt det sidder midt på lænden ( hedder det vel på selv helt små børn) og så det ikk ret stort.

Tror Emma var omk. 2-3 mdr., da hun fik det første.... lige over albuen, og det er et par mm i diameter. Samme sted har jeg et...

Anmeld

23. oktober 2010

NinaNymannMadsen

bondepigen skriver:

Tror Emma var omk. 2-3 mdr., da hun fik det første.... lige over albuen, og det er et par mm i diameter. Samme sted har jeg et...

okay.
jeg har en masse på ryggen generalt. så skulle ikk undre hvis jeg har et der har samme placering som asta marias

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

Astasmor skriver:

Laura er født med et lille fint brunt modersmærke på højre balle og så har hun også et af de røde lidt voldsomme modersmærker på venstre arm

Anmeld

23. oktober 2010

Sofia24

Silas fik sit første i 2 mdr alderen. Et lille lysebrunt mærke som sidder lige i en af "elastikkerne" på indersiden af låret

Anmeld

23. oktober 2010

Maddox

Min Silas blev født med et stort mørkt modersmærke i panden og et, næsten lige så stort, lyst et på den ene balle

Anmeld

23. oktober 2010

SussieThyssen

Det er vist meget forskelligt alt efter hvilken type modermærke (uden s i midten) det er, hvornår de dukker op.

Mine 2 piger er født med et stort rødt et i nakken, der hvor håret dækker, og det er ret sjovt, for både min mor og jeg har det samme, samme sted. Kun da de var små kunne det ses, når de havde været i bad eller var varme og svedige, men i dag dækker håret for vores fælles modermærker.
Derud over har vi alle sammen inkl min mor og min søn 2 andre typer...et der minder lidt om en lille hård halv ært, som først dukker op i puberteten.
Mit og min mors sidder i panden lige i hårgrænsen, min ældstes sidder bag det ene øre og den næstældstes lige oven på hovedet.
Nickolais ser ud til at dukke op bag det modsatte øre end min ældstes
Og så har vi en 3. slags, nærmet en lille brun tut ikke meget større end end hovedet på en nipsenål, som vi alle 4 har i området omkring halsen, som dukker op i 9-10 års alderen.
Mærkeligt som den slags kan gå i arv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. oktober 2010

saxa

Yasmin har lige fået sit det første på ryggen, et lille bitte et - og hun er 2½  Hun er født med et lille et, der ligner mit og næsten det samme sted som mig.. Nemlig lige under ballen og så til siden.. Det er meget utydeligt, men det er der..

Oliver har ingen endnu, men han er også kun 6uger

Anmeld

23. oktober 2010

mor-til-vanessa

Astasmor skriver:

er det ikke nogle de er født med???

vanessa har to og dem er hun født med

Anmeld

24. oktober 2010

NinaNymannMadsen

SussieThyssen skriver:

Det er vist meget forskelligt alt efter hvilken type modermærke (uden s i midten) det er, hvornår de dukker op.

Mine 2 piger er født med et stort rødt et i nakken, der hvor håret dækker, og det er ret sjovt, for både min mor og jeg har det samme, samme sted. Kun da de var små kunne det ses, når de havde været i bad eller var varme og svedige, men i dag dækker håret for vores fælles modermærker.
Derud over har vi alle sammen inkl min mor og min søn 2 andre typer...et der minder lidt om en lille hård halv ært, som først dukker op i puberteten.
Mit og min mors sidder i panden lige i hårgrænsen, min ældstes sidder bag det ene øre og den næstældstes lige oven på hovedet.
Nickolais ser ud til at dukke op bag det modsatte øre end min ældstes
Og så har vi en 3. slags, nærmet en lille brun tut ikke meget større end end hovedet på en nipsenål, som vi alle 4 har i området omkring halsen, som dukker op i 9-10 års alderen.
Mærkeligt som den slags kan gå i arv.

Kærligst
Sussie

det røde mærke de har i nakken er det ikke det man også kalder et storkebid?

har også sådan et i nakken og det har altid været der, kan også mest ses når jeg har haft det varmt eller sådan noget. og asta maria har det også dog ikk ret stort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.