Hjææælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

twinboys

Ja fortæl... Pustede du ham i hovedet så han faldt om og slæbte ham med hjem eller var det bare ikke lige det... griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvordan gik daten?

Tak for interessen

Jamen det gik bare så godt... shit han er bare sød Vi snakkede bare så godt sammen, og havde det vildt sjovt. Vi mødtes i går aftes til en drink, og var først hjemme fra byen klokken 8 i morges!

Skal se ham i morgen igen, og jeg glæder mig bare... og kan mærke han har det på samme måde. Så... jeg svæver...

Anmeld

24. oktober 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Ja fortæl... Pustede du ham i hovedet så han faldt om og slæbte ham med hjem eller var det bare ikke lige det... griner

Se svar til Baagøe... tak fordi du spørger

Med hensyn til hvidløgsånden så åd jeg et helt bundt persille i går eftermiddag og drak en masse mælk, plus købte de stærkeste Vicks for at komme den til livs. Spurgte ham på et tidspunkt om jeg lugtede af hvidløg, det sagde han nej til. Ved selvfølgelig ikke om det passede... men det afholdt ham i hvert fald ikke fra at kysse mig adskillige gange...

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Tak for interessen

Jamen det gik bare så godt... shit han er bare sød Vi snakkede bare så godt sammen, og havde det vildt sjovt. Vi mødtes i går aftes til en drink, og var først hjemme fra byen klokken 8 i morges!

Skal se ham i morgen igen, og jeg glæder mig bare... og kan mærke han har det på samme måde. Så... jeg svæver...

Nej, hvor dejligt at høre Så får vi måske snart at vide, hvem der gemmer sig bag ano?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.