)':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

tulleeh

hej piger ..

meningen var at min mens først skulle starte op i morgen ..

men jeg har lige opdaget en smule blod ..

er alt håb nu ude for jeg evt, kan være gravid???

smerterne kommer lidt og går .. 

eller er alt håb ikke ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Lisbeth1985

Min erfaring siger mig desværre, at du nok ikke er gravid Jeg håber, at du får held med det i næste cyklus

lisbeth

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

Lisbeth1985 skriver:

Min erfaring siger mig desværre, at du nok ikke er gravid Jeg håber, at du får held med det i næste cyklus

lisbeth

sådan så min test ud her til morges .. ganske svag! og har en test mere som jeg lige tager i morgen for at se om alt håb ikke er ude

blødte også under min sidste graviditet

men kan sagtens forstå hvad du mener

og jeg tror heller ikke chancen er der.. men jeg

prøver i morgen igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2010

Meina

Forstår ikke? Før idag skrev du, at din test var negativ?

Jeg har fulgt med herinde de sidste par uger og synes det virker til, at du er en lille smule for fokuseret på at blive gravid og finde symptomer allesteder.

Mit råd til dig er, at slappe af så meget som muligt. Desperation giver i de fleste tilfælde aldrig noget godt

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

Meina skriver:

Forstår ikke? Før idag skrev du, at din test var negativ?

Jeg har fulgt med herinde de sidste par uger og synes det virker til, at du er en lille smule for fokuseret på at blive gravid og finde symptomer allesteder.

Mit råd til dig er, at slappe af så meget som muligt. Desperation giver i de fleste tilfælde aldrig noget godt

ja men jeg har anet en lille synlig streg. selvom testen er flere timer gammel.. der var ingenting til morges.. nu er der en svag enja jeg ved godt jeg har for meget i tankerne.. men jeg har ingen tålmodighed.. det er rigtig slemt...!

men jeg kan bare ikke komme mig over tabet

og hele tiden fylder mit hoved op ...

Anmeld

23. oktober 2010

RiUL

tulleeh skriver:

ja men jeg har anet en lille synlig streg. selvom testen er flere timer gammel.. der var ingenting til morges.. nu er der en svag enja jeg ved godt jeg har for meget i tankerne.. men jeg har ingen tålmodighed.. det er rigtig slemt...!

men jeg kan bare ikke komme mig over tabet

og hele tiden fylder mit hoved op ...

Testen er jo ugyldig efter 10 minutter eller så noget, så tror desværre ikke at du kan regne med svaret. Væbn dig med tålmodighed, og tag en ny test imorgen, hvis mens ikke dukker op

Anmeld

23. oktober 2010

A&F

Testen er ugyldig når der er gået så lang tid, desværre.

Tag en ny test i morgen. Og prøv at slappe lidt af. Du virker meget frustreret, hvilket er forståeligt, men det går kun ud over dine følelser. Take a chill

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

rikkebw skriver:

Testen er jo ugyldig efter 10 minutter eller så noget, så tror desværre ikke at du kan regne med svaret. Væbn dig med tålmodighed, og tag en ny test imorgen, hvis mens ikke dukker op

åh jeg ved det

men blev bare så glad alligevel .

tager en ny i morgen ..! må bare sé det for mig at hvis der ikke kommer noget, er det sådan 

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

A&F skriver:

Testen er ugyldig når der er gået så lang tid, desværre.

Tag en ny test i morgen. Og prøv at slappe lidt af. Du virker meget frustreret, hvilket er forståeligt, men det går kun ud over dine følelser. Take a chill

ja jeg prøver også slappe af med alt det baby protjek.. selvom det meget svært..

ja jeg ved godt testen ikke rigtig dur efter flere timer, men åh.. ):

håbede allligvel på den var gyldig....

men har en test tilbage.. regner med at tage den i morgen aften.. .. hmm sådan fik jeg en positiv test sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.