Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Lotus86

Så har jeg bestilt tid til en tidlig scanning, kan simpelthen ikke holde ud at skulle rende rundt i uvished indtil uge 12, så det være sådan, nu håber jeg bare udfaldet er positivt så jeg kan slappe mere af

Er der nogle af jer der er blevet scannet ved Ultralydklinikken i København, Ny Østergade 5?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

VIPpigen

Ved ikke hvordan de scanner derovre, men der har været en del som har fået lavet scanninger på klinikker hvor de er scannet uden på maven, og har fået at vide den lille var væk/død. Det har så vist sig bagefter at der er liv, og det kan ses ved en indvendig scanning. Så hvis du ikke er så langt henne skal du huske at sige du vil scannes indvendig, da det giver det mest sikre resultat.

Da jeg var 11+3 kunne de ikke se det på min mave, men kunne finde den lille ved scanning indvendig, så det er meget vigtig ikke at panikke hvis de scanner uden på, og siger der ikke er liv, for du kan ikke stole på det 100%.

Vil istedet råde dig til at kontakte en gyn klinik, der laver de trykhedsscanninger med indvendige scanninger

Tillykke med det lille spir, og held og lykke i fremtiden

Anmeld

23. oktober 2010

Lotus86

VIPpigen skriver:

Ved ikke hvordan de scanner derovre, men der har været en del som har fået lavet scanninger på klinikker hvor de er scannet uden på maven, og har fået at vide den lille var væk/død. Det har så vist sig bagefter at der er liv, og det kan ses ved en indvendig scanning. Så hvis du ikke er så langt henne skal du huske at sige du vil scannes indvendig, da det giver det mest sikre resultat.

Da jeg var 11+3 kunne de ikke se det på min mave, men kunne finde den lille ved scanning indvendig, så det er meget vigtig ikke at panikke hvis de scanner uden på, og siger der ikke er liv, for du kan ikke stole på det 100%.

Vil istedet råde dig til at kontakte en gyn klinik, der laver de trykhedsscanninger med indvendige scanninger

Tillykke med det lille spir, og held og lykke i fremtiden

Jeg er ret sikker på at de scanner indvendigt, for de skriver at man kan se hjerteblik fra uge 6, og det kan man jo netop ikke udvendigt, så det satser jeg da på at de er klar over

Anmeld

23. oktober 2010

VIPpigen

Lotus86 skriver:

Jeg er ret sikker på at de scanner indvendigt, for de skriver at man kan se hjerteblik fra uge 6, og det kan man jo netop ikke udvendigt, så det satser jeg da på at de er klar over

Det er også rigtig nok at fra uge 6 kan du se hjerteblink, men derfor er det ikke ensbetydende de scanner indvendig desværre. Der er nogen stykker herinde som har været møllen igennem, og betalt for det. Men hvis de kommer frem til de ikke kan se noget, og de scanner udenpå, så bare husk det med indvendig scanning. Der er åbenbart nogen som er frække nok at fuppe deres kunder desværre.

Anmeld

23. oktober 2010

Lotus86

VIPpigen skriver:

Det er også rigtig nok at fra uge 6 kan du se hjerteblink, men derfor er det ikke ensbetydende de scanner indvendig desværre. Der er nogen stykker herinde som har været møllen igennem, og betalt for det. Men hvis de kommer frem til de ikke kan se noget, og de scanner udenpå, så bare husk det med indvendig scanning. Der er åbenbart nogen som er frække nok at fuppe deres kunder desværre.

Hmm.. Det håber jeg da ikke, for gider ikke betale 800 kr. for en udvendig scanning, som jeg formentlig ikke kan bruge til noget. Tror lige jeg kontakter dem og høre.

Anmeld

23. oktober 2010

VIPpigen

Lotus86 skriver:

Hmm.. Det håber jeg da ikke, for gider ikke betale 800 kr. for en udvendig scanning, som jeg formentlig ikke kan bruge til noget. Tror lige jeg kontakter dem og høre.

Syntes jeg hvertfald du skal gøre, bare for at få et rigtig svar. Og det er mange penge at smide ud til det.

Anmeld

26. oktober 2010

joojoo

Hej Lotus86... Først og fremmest tillykke med de to streger

Jeg har også bestilt tid til en tidlig scanning men det er på scanningsklinikken hvor jeg kan se liv med hjertebevægelser fra 5uger, antal fostre fra 5 uger, hjertelyd fra 5 uger og 3-4 dage, og terminsbestemmelse fra 7 fulde uger + 2 S/H billeder. Det  koster 600kr.

Jeg kan heller ikke vente til første nfs og desuden er jeg lidt i tvivl om hvor langt jeg er henne præcist

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.