CarinaSB skriver:
For 2 nat i træk har Noah holdt nat party (fik ikk en invitation) så det var et surprise party IGEN!!! .. Han vågner omkring kl 2 og skriger i vilden sky .. Han ryster og tårne triller ned af kinderne på ham .. Jeg tager ham op og krammer ham helt ind til mig og han falder i søvn igen .. Men lige så snart jeg ligger ham ned igen starter det hele forfra igen.. men nogle gange er det så slemt at jeg slet ikk kan trøste ham
Jeg tager ham med ind i min seng og ligger ham på min mave .. Han falder os i søvn .. men hvis jeg så får rykket lidt på mig vågner han og så starter vi forfra IGEN!! Jeg aner slet ikk hva faen jeg skal gøre ..
Nogen der har prøvet noget lignen det samme og hva gjorde du? jeg syntes ikk det er holdbar at vi kun skal sove mellem 3 og 5 timer om natten ..
Ja Emma havde osse en periode på omk. 4 mdr., da hun var omk. den alder, hvor hun bare vågnede konstant og troede, at hun skulle op. Og så var hun vågen i et par timer
, og faldt vi i søvn, mens hun lå ved siden af, så fik vi da bare et gok i nøden, så vi kunne vågne igen.. 
På et tidspunkt var det pga. tænder, fordi hun græd heelt vildt... kindtænder. Hun har ellers ikke været plaget af tænder på andre tidspunkter, men kindtænder og hjørnetænder...puha de har været hårde!
Anmeld