ValMed test - skal lige være sikker.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.237 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Prinsessen79

Hej med jer. Er ny her, men har lige brug for en bekræftelse.... Jeg har lige taget denne test i dag (er snart gået 3 uger over tid). Jeg er selv overbevist, men bliver alligevel i tvivl, da kontrolstregen er lidt svag. Hvad siger i? Billedet er taget efter 2-3 min.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Mimic

Helt sikkert positiv... TILLYKKE

Anmeld

23. oktober 2010

maria87

tillykke med Graviditeten den er helt sikker god nok hvis du er gået 3 uger over

Anmeld

23. oktober 2010

Prinsessen79

Tak  Er godt nok ikke planlagt og ved ikke hvad faren siger til det  Men det er hans problem, for jeg er 31, og jeg skal helt sikkert beholde det

Men hold op der er meget man skal forholde sig til..... Tror jeg venter et par dage med at tænke

Anmeld

23. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Den er da mere end pænt positiv. Det betyder ikke rigtig noget at den ikke er lige så tydelig som kontrolstregen, og slet ikke når du er gået så langt over tid.

Så tillykke, du skal være mor.

Anmeld

23. oktober 2010

Riksen

Jeg tror ikke rigtigt at den kan blive mere positiv. Tillykke med stregerne!!

Anmeld

23. oktober 2010

M.O.A.R.

Prinsessen79 skriver:

Hej med jer. Er ny her, men har lige brug for en bekræftelse.... Jeg har lige taget denne test i dag (er snart gået 3 uger over tid). Jeg er selv overbevist, men bliver alligevel i tvivl, da kontrolstregen er lidt svag. Hvad siger i? Billedet er taget efter 2-3 min.

Poooooooooooooooooooooositiv!

tillykke!

Anmeld

23. oktober 2010

A&F

Tillykke du er gravid

Anmeld

23. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Prinsessen79 skriver:

tillykke! den er rigitg meget positiv

Anmeld

23. oktober 2010

Dorthe1986

Prinsessen79 skriver:

Jo for den da, den er positiv

Tillykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.