Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer. Er ny her, men har lige brug for en bekræftelse.... Jeg har lige taget denne test i dag (er snart gået 3 uger over tid). Jeg er selv overbevist, men bliver alligevel i tvivl, da kontrolstregen er lidt svag. Hvad siger i? Billedet er taget efter 2-3 min.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Helt sikkert positiv... TILLYKKE
tillykke med Graviditeten den er helt sikker god nok hvis du er gået 3 uger over
Tak Er godt nok ikke planlagt og ved ikke hvad faren siger til det Men det er hans problem, for jeg er 31, og jeg skal helt sikkert beholde det
Men hold op der er meget man skal forholde sig til..... Tror jeg venter et par dage med at tænke
Den er da mere end pænt positiv. Det betyder ikke rigtig noget at den ikke er lige så tydelig som kontrolstregen, og slet ikke når du er gået så langt over tid.
Så tillykke, du skal være mor.
Jeg tror ikke rigtigt at den kan blive mere positiv. Tillykke med stregerne!!
Prinsessen79 skriver: Hej med jer. Er ny her, men har lige brug for en bekræftelse.... Jeg har lige taget denne test i dag (er snart gået 3 uger over tid). Jeg er selv overbevist, men bliver alligevel i tvivl, da kontrolstregen er lidt svag. Hvad siger i? Billedet er taget efter 2-3 min.
Poooooooooooooooooooooositiv!
tillykke!
Tillykke du er gravid
tillykke! den er rigitg meget positiv
Jo for den da, den er positiv
Tillykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128