Nu blir jeg virkelig nød til at høre om det er homoner der bobler eller hvad der lige sker her ved mig..
min mor og jeg har ikke altid haft et godt forhold, vi har haft mange konflikter osv, har virkelig haft det svært med hende da jeg var ynge (12-16år)
fik en abort som 16 årig, da jeg selv vidste at jeg ikke styr på hverken mig selv eller mit liv og vidste jeg var alt for ung dengang.
det tog hårdt på min mor da hun sammen med mig sad og kiggede på det lille foster der lå på gulvet på sygehuset.. Og hun sagde til mig med tårende ned af kinderne; at det ønskede hun aldrig at opleve den smerte og sorg igen, selvom hun troede at hun ville klare det coolt.
Jeg er nu 19, og jeg er gravid i 11 uge, fortalte det til min familie da jeg havde været til tryghedsscanning og hun blev rigtig glad og lykkelig.
Jeg har været helt underlig de sidste dage og igår eskalerede det fuldstændig..
Jeg var savnet hende rigtig meget (vi bor 2½ km fra hinaden) og ses tit næsten hver 3. dag..
I går måtte jeg bare købe en gave til hende, hun elsker Karen Blixens jule ophæng i guld til vinduet, så sådan en købte jeg og skrev et langt brev til hende, hun blev selvf rigtig glad..
Jeg ved ik om det er homoner eller hvad der sker men jeg kan slet slet ikke få nok af min mor???
Anmeld