Hormonbehandling. Hvordan reagerede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger,

jeg er jo startet i hormonbehandling og er nu på 4 dag. det vil sige jeg har stukket mig selv 3 gange nu. Jeg kører ren sprøjter og ikke tabletter.

Jeg har heldigivis ikke haft nogle symptomer - ihvertfald ikke nogen jeg kan mærke. (og lad det endelig bleve ved den) Men blev nysgerrig på om symptomerne  evt. først kommer/kan komme senere, og om de kom hos jer allerede ved en lav dosis? 50 ie?

Selvfølgelig er det forskelligt fra person til person, men vil stadig gerne høre om jeres oplevelser.

Knus, håber i alle har det dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

dorthemus

Puha du er sgu sej!! Men hvad gør man ikke for at få et barn

Anmeld

23. oktober 2010

Puha du er sgu sej!! Men hvad gør man ikke for at få et barn

Hi hi, tak smukke

Ja hvad gør man ikke for at få et barn Vi kæmper hårdt, men det skal nok lykkes inden året er omme, har jeg lovet mig selv.

Jeg skal ihvertfald blive mor i 2011, ellers ved jeg ik hvad jeg gør!

Anmeld

23. oktober 2010

Lisbeth1985

Hej Alexis.

Jeg håber, at det er gået nogenlunde med at komme igang med homonerne og at det ikke har været så svært som frygtet

Jeg har fået pergotime og gonal-f (det lyder ikke som om, at det er det du får) og der er bivirkningerne først kommet efter nogle dage..

Held og lykke med det hele

Lisbeth

Anmeld

23. oktober 2010

dorthemus

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hi hi, tak smukke

Ja hvad gør man ikke for at få et barn Vi kæmper hårdt, men det skal nok lykkes inden året er omme, har jeg lovet mig selv.

Jeg skal ihvertfald blive mor i 2011, ellers ved jeg ik hvad jeg gør!

Og du blir så lækker gravid...og jeg blir totalt misundelig, haha

Anmeld

23. oktober 2010

dorthemus skriver:

Og du blir så lækker gravid...og jeg blir totalt misundelig, haha

Hi hi, alle gravide er sgu lækre - næsten

Jeg tror jeg enten: får en lille mave som næsten ikke ses.

eller: får en kæmpe mave som stikker viiildt langt ud fordi jeg er så lille

Anmeld

23. oktober 2010

Lisbeth1985 skriver:

Hej Alexis.

Jeg håber, at det er gået nogenlunde med at komme igang med homonerne og at det ikke har været så svært som frygtet

Jeg har fået pergotime og gonal-f (det lyder ikke som om, at det er det du får) og der er bivirkningerne først kommet efter nogle dage..

Held og lykke med det hele

Lisbeth

Tusind tak for dit svar.

Nej jeg får Puregon, og ingen tabletter for det fortrækker min klinik ikke at bruge. Sådan er det jo forskelligt.

Jeg har egentlig en metallisk smag i munden, men det kan vel være så meget tænker jeg.

Kan se på din status at du frygter mens er på vej. Ej hvor jeg håber den bliver laaaaangt væk.

Anmeld

23. oktober 2010

Miia90

Jeg er ikk på spøjten, men tager 1 tabelt i 5 dage. jeg bliver rigtig træt og er kun vågne små 6timer i døgnet. så det tager hårdt på mig. iaften skal jeg på spøjten(ægløsningspøjten) så håber der er gevinst denne gang  vi tror på vi bliver forældre i 2011

Anmeld

23. oktober 2010

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tusind tak for dit svar.

Nej jeg får Puregon, og ingen tabletter for det fortrækker min klinik ikke at bruge. Sådan er det jo forskelligt.

Jeg har egentlig en metallisk smag i munden, men det kan vel være så meget tænker jeg.

Kan se på din status at du frygter mens er på vej. Ej hvor jeg håber den bliver laaaaangt væk.

Tak Jeg krydser fingre for, at vi begge får smukke babyer i 2011

Anmeld

23. oktober 2010

Miia90

Lisbeth1985 skriver:

Tak Jeg krydser fingre for, at vi begge får smukke babyer i 2011

oss dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.