Tv vaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvorfor kører dit tv ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

774 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

JustAnotherName

Der er mulighed for at sætte flere krydser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

M.O.A.R.

2, 7 og 8 har jeg sat krydser ved

Anmeld

23. oktober 2010

Pena

Må indrømme at jeg er tvholiker. Har det altid kørende når jeg er hjemme, hvilket jeg er meget da jeg er sygemeldt. Jeg kan simpelthen nærmest alle tiderne i hovedet, og synes faktisk onsdag aften er svær at få til at passe sammen. Haha.

Men kan virkelig godt blive træt af det. Så er det jo godt man kan være på babydk samtidig.

Anmeld

23. oktober 2010

SussieThyssen

JustAnotherName skriver:

Der er mulighed for at sætte flere krydser...

Jeg har valgt den sidste (altså ikke at stemme blankt, men den før)
Normalt ser vi kun tv, når vi kommer i seng, og så er det mest, Discovery, History eller BBC Knowledge.
Men ind imellem kan vi/jeg godt få et CSI-flip eller noget andet.
I sidste uge, så jeg fx Roadwars, og lige pt ser jeg Barnaby på DR1 om lørdagen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. oktober 2010

Diana...

Det svinger meget. 

Anmeld

23. oktober 2010

Valle81

Jeg har svaret nummer 8:0)

Altså jeg ser meget tv i perioder - men det er i de der sæson perioder  - der er nogle perioder hvor alt er genudsendelse - der ses ikke s meget - men når der er greys hvide verden osv s ser jeg det. Jeg følger ikke med i mange serier overhovedet, greys - private pratice og de unge mødre.

Men ser nok altid lidt tv om aftenen, nyheder og en udsendelse, men med sm børn er der ikke tid til så meget samt skal tidligt i seng.

Om dagen kører tv sjældent, der er vitterligt kun lorte tv om dagen, hvis det kører er det fordi ungerne ser tegnefilm:0)

Christina

Anmeld

23. oktober 2010

Lullaby

Jeg har stemt blankt fordi jeg ikke rigtig ved hvor jeg ligger henne..

Jeg har ikke tvet kørende når jeg er alene hjemme.

Jeg zapper rundt men slukker så hvis der intet er og finder på noget andet.

Jeg har mange serier jeg ser, men finder dem på nettet så jeg er fri for at være lænket til mit fjernsyn på bestemte tider. F.eks robinson ser jeg altid dagen efter fordi jeg ikke gider glo alle de der åndssvage reklamer.

Ser aldrig teksttv fordi jeg ser dem på nettet og min mand er en glimrende nyhedsoplæser så jeg er med alligevel.

Jeg ser meget tv om aftenen. Ikke om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.