Lyder det helt vildt åndssvagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Ann.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

I USA f.eks. er parykker et tilbehør som man går med ligesom at farve hår osv. Så der er intet skørt i det.

Okay, det vidste jeg ikke? Hmm, jeg overvejer det godt nok kraftigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

TrineLærke skriver:

Okay, det vidste jeg ikke? Hmm, jeg overvejer det godt nok kraftigt

Der er også kvinder herhjemme som går med fast paryk fordi de netop er trætte af deres tynde hår.

Man kan slet ik se det, men kun misunde dem deres smukke lokker

Anmeld

23. oktober 2010

Der er jo også mange afro kvinder som istedet for kemikalier og mange timers arb. om ugen får flettet deres eget hår, og derpå sat en paryk på, så de kan have det lange glatte hår.

Ville dog til enhver tid, hvis jeg havde råd, vælge en paryk med ægte hår. Men til kort tid kan du sagtens bruge en syntetisk.

Har selv haft syntetiske ekstentions engang, og det kunne man slet ik se var uægte.

Anmeld

23. oktober 2010

Ann.

Der er jo også mange afro kvinder som istedet for kemikalier og mange timers arb. om ugen får flettet deres eget hår, og derpå sat en paryk på, så de kan have det lange glatte hår.

Ville dog til enhver tid, hvis jeg havde råd, vælge en paryk med ægte hår. Men til kort tid kan du sagtens bruge en syntetisk.

Har selv haft syntetiske ekstentions engang, og det kunne man slet ik se var uægte.

Ja jeg har også haft extentions i syntetisk, og det så fin nok ud, man kan dog godt mærke at det er uægte.

Anmeld

23. oktober 2010

TrineLærke skriver:

Ja jeg har også haft extentions i syntetisk, og det så fin nok ud, man kan dog godt mærke at det er uægte.

Yep det kan man. men husk, masser af glidecreme. Det er genialt til at få dem glattet lidt

Det brugte jeg på frisørens anbefaling og det virker sgu

Anmeld

23. oktober 2010

Ann.

Yep det kan man. men husk, masser af glidecreme. Det er genialt til at få dem glattet lidt

Det brugte jeg på frisørens anbefaling og det virker sgu

Øhhhhhhh hvad??

Det har jeg aldrig hørt før

Anmeld

23. oktober 2010

TrineLærke skriver:

Øhhhhhhh hvad??

Det har jeg aldrig hørt før

ja jeg skreg også af grin, men det er ikke pis

Anmeld

23. oktober 2010

og så er det måske en god ide at gå efter en model med pandehår så dens kant ikke ses, når nu det ik skal være en meget dyr paryk.

Anmeld

23. oktober 2010

Ann.

og så er det måske en god ide at gå efter en model med pandehår så dens kant ikke ses, når nu det ik skal være en meget dyr paryk.

Ja det tænker jeg også

Anmeld

23. oktober 2010

mor-til-vanessa

TrineLærke skriver:

Jeg har fået en helt vildt sindssyg ide.

Mit eget hår er så ødelagt, tjavset, filtret og så ultra tyndt.

Jeg sidder nu og overvejer at så det hele væk - så der kan komme nyt friskt hår op. Lyder det hele ude i hampen??

Tænker bare at, så kunne man jo have en paryk på i de par måneder det tager for noget nyt hår at gro ud igen?

Er jeg helt væk - eller giver det bare lidt mening?

tænker om de ikke kan klippe det af der trænget og så få syet nogle extension på???

hvis du skal have en paryk, synes jeg du skal købe en med ægte hår, da man sagtens kan se forskel på ægte og uægte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.