"Spis dig gravid"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Lisbeth1985

Hej søde damer.

Vil lige høre, om der er nogle der har erfaringer med bogen "Spis dig gravid"? Overholder i kostplanen til punkt og prikke, eller synder i nogle gange? Jeg vil også gerne høre, om der er nogle der har fået genvinst ved at følge bogen

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde damer.

Vil lige høre, om der er nogle der har erfaringer med bogen "Spis dig gravid"? Overholder i kostplanen til punkt og prikke, eller synder i nogle gange? Jeg vil også gerne høre, om der er nogle der har fået genvinst ved at følge bogen

Lisbeth

Hej søde. Min kusine har faktisk spist efter den og har fået en datter. De prøvede vist i over et år også ændrede hun alt som der står i bogen. Jeps også gik der vist ikke så længe så var hun gravid.

Anmeld

23. oktober 2010

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Hej søde. Min kusine har faktisk spist efter den og har fået en datter. De prøvede vist i over et år også ændrede hun alt som der står i bogen. Jeps også gik der vist ikke så længe så var hun gravid.

Synes bare det lyder helt vildt, hvis det virker.. Altså hvis man sammenligner med alt det vi begge har været igennem indtil videre.. Men en chance skal det da helt sikker ha så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.