Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har idag opdaget at mit maveskind neders på maven er begyndt at væske! altså det kommer vand ud eller klar væske... Jeg kan mærker der er en stor væskeansamling der neders på maven hvor den er mest tynget ned. Lægen der scanner har også set der er en væskeansamling men det lød ikke som noget uanmindeligt somsådan når jeg nu er fyldt med vand i resten af kroppen. Kunne bare ikke forstå jeg pludselig blev så våd på maven så man kunne se en stor plet på trøjen idag endda. Nogen der har oplevet noget lignende??
Puha kan sku snart ikke vente til 18.nov så de to gutter der trykker sådan derindefra kan komme ud.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej.
Ved at det er rigtig at hvis man har meget væske i kroppen og det ikke kan komme ud på anden måde kan det godt begynde at sive ud gennem huden.
Det gør det også hvis man feks. har meget væske i benene.
Men jeg ville nu lige ringe en til fødegangen for at være hel sikker.
Hel og lykke.
snart mor til 4 skriver: Hej. Ved at det er rigtig at hvis man har meget væske i kroppen og det ikke kan komme ud på anden måde kan det godt begynde at sive ud gennem huden. Det gør det også hvis man feks. har meget væske i benene. Men jeg ville nu lige ringe en til fødegangen for at være hel sikker. Hel og lykke.
Har set det med benene... at der siver væske igennem huden hvis der er for meget....
Men ring for en sikkerhedsskyld
Okay så er det bare fordi der er så meget pres på og det tynger sådan i maven. Det gør ikke ondt og det er kun nogle dråber der kommer frem ellers er huden helt tør og almindelig men dog opsvulmet som når man har vand i benene. Det er nu ik noget at ringe til nogen for der er jo en læge der har set væskeansamlingen da jeg blev scannet i sidste uge.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128