g-test positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

paprika

Den g-test jeg tog imorges var efter 1 min klart negativ. 

men jeg kom til at kigge på den igen her til aften, og der er nu 2 streger. 1 meget tydelig, og en anden mindre tydelig, men den kan ses i strakt arm. 

Nogen der har prøvet det? Og er det noget jeg skal tage seriøst?

imorgen altså om et kvarter er det 2. gang jeg ikke får min mens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

CamillaValby

paprika skriver:

men jeg kom til at kigge på den igen her til aften, og der er nu 2 streger. 1 meget tydelig, og en anden mindre tydelig, men den kan ses i strakt arm. 

Du skal tage en ny test i morgen. Efter de der 10-20 min (forskelligt fra test til test) kan overskydnde farve godt gøre så den viser positiv eller hvad man skal kalde det.

for at den er der i morgen

Anmeld

22. oktober 2010

Happiness

Jeg prøvede det i sidste måned. Og efter en time allerede. Men desværre var jeg ikke gravid Men håber for dig at den er der, især nu hvor du ik har haft mens så længe.

Har du prøvet at få taget en blodprøve hos lægen?

Anmeld

22. oktober 2010

paprika

MaybeMe skriver:

Jeg prøvede det i sidste måned. Og efter en time allerede. Men desværre var jeg ikke gravid Men håber for dig at den er der, især nu hvor du ik har haft mens så længe.

Har du prøvet at få taget en blodprøve hos lægen?

Jeg ringede til lægen i mandags og han sagde at hvis min mens ikke kom inden for 14 dage, skulle jeg ringe igen.

Men det er bare frustrende at at vente på længe.

Synes jeg har mange symptomer på at være gravid. og forstår ikke hvorfor jeg ikke får en positiv test eller mens? 

Anmeld

23. oktober 2010

Happiness

paprika skriver:

Jeg ringede til lægen i mandags og han sagde at hvis min mens ikke kom inden for 14 dage, skulle jeg ringe igen.

Men det er bare frustrende at at vente på længe.

Synes jeg har mange symptomer på at være gravid. og forstår ikke hvorfor jeg ikke får en positiv test eller mens? 

Synes det er længe du skal vente!

Kan du ikke høre om du kan komme til lidt før? Det må være virkelig frustrerende at vente så længe!

Krydser for at den er der snart!

Anmeld

23. oktober 2010

SussieThyssen

paprika skriver:

Vedr. prøve, så skal den smides ud efter man har tjekket den inden for det angivne tidrum.
Der er nemlig en del andre hormoner tilstede i urinen, som ikke har noget med graviditet at gøre, og disse kan gå ind og ændre på stregerne i løbet at en times tid eller to. Så ud med testen, når den angivne ventetid er overholdt og derefter beset.

Nogle kvinder er meget længe om at producere Hcg, altså graviditetshormon, jeg hører selv til en af dem, så sådan er naturen så forskellig.
Du må jo bare væbne dig lidt med tålmodighed og prøve at teste igen om en uges tid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.