Mumto3 skriver:
Hvor tit og hvor mange timer har I ham ude (bør han være ude). Jeg går hjemme, så har mulighed for at have ham ude meget, men tænker også at børnene leget meget på gulvet og har brug for at have fred til at lege, uden af der løber en kanin rundt oven i puslespil, bil-banen osv.
Hvad har I af børn? Jeg tænker på hvilken aldresgruppe børn er den vant til.
Har I oplevet at den har bidt?
Altså inden vi fik bebs var han meget ude. Et par gange om dagen også går han selv ind når han ikke gider mere. Vi har begge fuldtids job så det er primært om aften/eftermiddagen han er ude. Nu har vi ham ikke ude så tit mere, fordi vi ikke rigtig har tid. Det er derfor vi synes han skal have en anden familie der har mere tid.
Han har ikke været henne ved vores datters legetøj. Man kan godt sige nej til ham også lader han det være.
Vi har en datter på 6 mdr. så han er van til larm, men de har ikke så meget med hinanden at gør da hun jo er lidt lille. Men vi har mange venner som har børn i forskellige aldersgrupper som har kælet og leget med ham. Han har også flere gange været sammen med en hund, da noget familie har hund og de har passet ham.
Han har bidt min svigerinde en gang fordi hun irriteret ham og ikke lod ham være i fred da han ikke gad selvskab.
Anmeld