Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja hvem skal vinde Talent 2010?
Min favorit er CPH Drummers
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cecilie Fleur sms talent 1 til 1212
COPENHAGEN DRUMMERS !!!! De får mig helt op og ringe Amen altså for pokker hvor er de for super seje manner
Jeg har stemt cph drummers, men er faktisk lige så vild med fox footworks og Lauritz er også rigtig dygtig!
Cecilie Fleur ved jeg ikke hvad hun laver i det show, synes slet ikke hun kan synge!
Mette:)) skriver: COPENHAGEN DRUMMERS !!!! De får mig helt op og ringe Amen altså for pokker hvor er de for super seje manner
OG lækre
ps. patrick og tobies er de samme som laver de der fodboldtricks (så bare lige der var to muligheder for at stemme på dem
linselouise skriver: OG lækre
Jahr!!!! Piifft piiiiiiffft Holy Moly hvor ser det også bare for godt ud med 6 mand høj i flotte uniformer!!!!!!!! WOW!!
linselouise skriver: Jeg har stemt cph drummers, men er faktisk lige så vild med fox footworks og Lauritz er også rigtig dygtig! Cecilie Fleur ved jeg ikke hvad hun laver i det show, synes slet ikke hun kan synge!
Enig !!
linselouise skriver: ps. patrick og tobies er de samme som laver de der fodboldtricks (så bare lige der var to muligheder for at stemme på dem
Det vidste jeg ikke lige... Har ikke lige lagt mærke til det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128