ja det er mig...
Jeg fylder 30 år imorgen og det har jeg det helt fint med. Det er kæresten der er dum...
Mille har værert på ferie hele ugen og kommer hjem imorgen, og jeg glæder mig helt vildt. Brian har holdt fri torsdag og fredag for at tage Malte, så jeg kun skulle træde til når han var sulten og ellers bare koncentrerer mig om at få skrevet en masse på specialet.
Jeg troede også Brian og jeg havde en aftale om at han gjorde lidt rent herhjemme så her var lidt rarere at være og vi kunne være bekendt at få lidt gæster imorgen. Men jeg troede forkert - her ligner stadig LORT og der er hundehår overalt... I min normale "ikke-skrive-speciale" verden tager det ikke ret lang tid at svinge en støvsuger og ordne lidt vasketøj. Hvorfor er det, at det ikke er til at overkomme i en "mande"verden?
Oveni har jeg selv fundet min fødselsdagsgave til mig selv fra ham. Jeg nævnte at der var ind herinde der havde en wii til salg for 1500, også mente ham at den skulle jeg da købe som gave fra ham. Jeg er glad for gaven, men vil også gerne have noget fra ham. Her til aften siger han så over maden da jeg glad siger at jeg skal have gaver imorgen, at han ikke har købt nogen, da jeg jo får en wii. Så siger jeg: hvad med gaver fra ungerne? (jeg har nævnt det et par gange at det ville jer gerne have). Det har han heller købt.
Jeg er SUR og rent faktisk også ked af det. Jeg ville gerne kunne slappe af imorgen og nyde dagen. Nu skal jeg gøre rent inden Mille kommer hjem og der kommer gæster.
Brian kan selvfølgelig nå at overraske mig ved rent faktisk at have købt gaver - men jeg tør bare ikke håe på det.
I behøver ikke sige så meget - jeg havde bare håbet det hjalp lidt at få vreden ned gennem tasterne, men nu sidder jeg bare med en klump i halsen og tåre i øjnene i stedet for.
Anmeld