Når det er slut med liften, hvad så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

BJL2010

Efterhånden som bebs fylder mere og mere i liften er jeg begyndt at overveje hvad søren man (vi) gør når han absolut ikke kan ligge i den mere? De ligger vel ikke i lift mere end 3 mdr. eller deromkring?! Jeg tænker mest på at vi har brugt liften rigtig meget når vi har været ude fordi den skærmer bebs så fint - i den har han ro og kan ligge og sove i den i et rum for sig selv når vi er ude. Men hvad så nu når vi ikke kan bruge den mere??? Der er han jo stadig en lille bebs, der trænger til lidt fred og ro når vi er ude.

Er det så en voksipose man må have fat i eller hvad har I andre gjort?

Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

BJL2010 skriver:

Efterhånden som bebs fylder mere og mere i liften er jeg begyndt at overveje hvad søren man (vi) gør når han absolut ikke kan ligge i den mere? De ligger vel ikke i lift mere end 3 mdr. eller deromkring?! Jeg tænker mest på at vi har brugt liften rigtig meget når vi har været ude fordi den skærmer bebs så fint - i den har han ro og kan ligge og sove i den i et rum for sig selv når vi er ude. Men hvad så nu når vi ikke kan bruge den mere??? Der er han jo stadig en lille bebs, der trænger til lidt fred og ro når vi er ude.

Er det så en voksipose man må have fat i eller hvad har I andre gjort?

Knuser

Nu ved jeg jo ik hvor stor din dreng er, men Lisa er 5 ½ mdr, og jeg  bruger den stadigvæk til hende når vi tager ud.. Hun sover dog i sin voksi nu, i barnevognen!

Stine og Lisa.

Anmeld

22. oktober 2010

LISBETH:-)

Min Elina voksede ud af liften da hun var 2 mdr (hun er meget stor) så jeg købte en voksi pose og den fungere rigtig godt.

Hvis vi er på besøg om aftenen hvor hun ofte sover så tager vi bare overdelen til barnevognen med ind og så sover hun i den.

Anmeld

23. oktober 2010

Brams

lisbeth2910 skriver:

Min Elina voksede ud af liften da hun var 2 mdr (hun er meget stor) så jeg købte en voksi pose og den fungere rigtig godt.

Hvis vi er på besøg om aftenen hvor hun ofte sover så tager vi bare overdelen til barnevognen med ind og så sover hun i den.

Lige præcis sådan gjorde vi også

Anmeld

23. oktober 2010

NoName

Jeg spurgte en veninde om det samme den anden dag, da deres datter voksede ud af liften efter 2 mdr....

de tog simpelthen barnevognskassen med når de skulle noget... så det trick tror jeg også vi vil bruge, og i den ligger slee been jo, så perfekt...

Anmeld

23. oktober 2010

Mor-til-asta-09

lisbeth2910 skriver:

sådan gjorde vi også

Anmeld

23. oktober 2010

MariaJ

Vi tager barnevognskassen med ind. Vi har slet ikke haft lift, og det fungerer fint.

Anmeld

26. oktober 2010

LC

Vi har haft silver dream rejsesenge fra Babymoov, så vi har taget den med.

Den er godt nok lidt dyr, men så kan vi stille hende og der er natlampe og vuggevise i den. Og så er den super nem at have med, fordi det ikke tager en 15min at klappe sammen som den model vi tidligere har haft(en billig udgave fra jysk), og der er hjul under tasken, så man skal ikke løfte den.

Den kan ihvertfald anbefales, hvis man ikke har en voksi pose.

Fandt lige et link - http://morogbaby.com/sengetid-35/luxus-rejseseng-299.html

Anmeld

26. oktober 2010

Karo

Vi tog også barnevogns kassen med ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.