Så kom Buster til verden <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Swips.. skriver:

Kl. 03.38 i morges kom Buster til verden hjemme på sit værelse! Jeg fødte i vand og tog selv imod ham efter bare to presseveér

Buster blev født i uge 40+2 og vejede 4250 gram og målte 54 cm. - Jeg vil fortælle lidt mere senere og vise nogle billeder af fødslen + Buster

Nej hvor fantastisk! Kæmpestort tillykke - jeg glæder mig til at læse din FB og se billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kæmpe stort tillykke. Det lyder virkelig godt

Glæder mig til uddybende fb og billeder

Anmeld

23. oktober 2010

Mi

Swips.. skriver:

Kl. 03.38 i morges kom Buster til verden hjemme på sit værelse! Jeg fødte i vand og tog selv imod ham efter bare to presseveér

Buster blev født i uge 40+2 og vejede 4250 gram og målte 54 cm. - Jeg vil fortælle lidt mere senere og vise nogle billeder af fødslen + Buster

Stort tillykke, og så en hjemmefødsel. ELSKER det

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. oktober 2010

Sofia

Stort tillykke med lille Buster! Glæder mig til at høre mere om fødslen, men det lyder i hvert fald til det gik hurtigt

Anmeld

24. oktober 2010

kristinaS

Hvor er du heldig, stort tillykke, glæder mig selv til det forhåbentlig snart er ovre (fødslen...) hver dag varer en evighed, når man bare er TRÆT og ikke gider/kan noget mere...men er selvfølgelig også rimelig nervøs. STORT tillykke med Buster.

Fra Kristina

Anmeld

26. oktober 2010

Assi

Swips.. skriver:

Ih tillykkeeeeeee Det er simpelthen gået min næse forbi, at du har født! Godt han endelig kom ud ham Buster!

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

Stort tillykke

Anmeld

26. oktober 2010

Sasja77

Tillykke og flot gået! Glæder mig til at se billeder af bassen:-)

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

Stort tillykke... :) 

Anmeld

27. oktober 2010

sus34

Stort tillykke med Buster!

Dejlig at han endelig ville se dagens lys.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.