Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor er han skøn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CarinaSB skriver: Eii han er da bare for lækker ... en skam jeg ikk har en pige .. ellers ville jeg gerne resevere ham som svigersøn .. Han ligner sådan en som kan charmere sig fra alt
Eii han er da bare for lækker ... en skam jeg ikk har en pige .. ellers ville jeg gerne resevere ham som svigersøn .. Han ligner sådan en som kan charmere sig fra alt
Mullemus86 skriver: Tusind tak -Ja, det kan han også.. Har desværre allerede lært at sno sin mor
Tusind tak -Ja, det kan han også.. Har desværre allerede lært at sno sin mor
Hehe .. det tror jeg er en evne som små drenge har Noah kan nemlig det samme .. Hvis han laver noget han ikk må og jeg siger bestemt nej .. så skynder han sig hen og ligger hans hovede på mit skød og kigger op og smiler imens han siger hej .. Lille bandit
Han er da dejlig, og allerede ud og smage på naturen
Ej en lækker drengebøf...
CarinaSB skriver: Hehe .. det tror jeg er en evne som små drenge har Noah kan nemlig det samme .. Hvis han laver noget han ikk må og jeg siger bestemt nej .. så skynder han sig hen og ligger hans hovede på mit skød og kigger op og smiler imens han siger hej .. Lille bandit
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128