facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Diana...

Baagøe skriver:

Kan slet ikke se det sjove i de der "Kun for kvinder" statusopdateringer Den der kørte sidste år med BH farven var da også dybt godnat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Diana...

wamse skriver:

26 cm

40 cm

38 cm

Anmeld

23. oktober 2010

Jibbe

Jeg synes også de er latterlige. Men sidste år undrede det en journalist så meget at han skrev en artikel om det. Imponerende og så må ens mål om opmærksomhed jo være opfyldt :-)

Anmeld

23. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Den med bh-farven var jo en kampagne sat i gang i fbm. breast cancer awareness month. Og den byggede,( som den i år med "på køkkenborden"/hvor stiller du din taske?), på konceptet omkring viral marketing. - Altså, at det egentlig er ligegyldigt, havd folk mener om den, når blot de snakker om kampagnen og  undrer sig. Og så spreder det sig jo med lynets hast og som ringe i vandet via Facebook.

Personligt gider jeg ikke at lave den slags status updates, men kan da forstå, at kampagnefolkene har startet det i en god sags tjeneste .

Men den der med centimeterne ved jeg ikke, hvad handler om. Og jeg giver ret i, at det virker enormt plat. Men se nu engang, nu snakker vi jo om det her på baby.dk, - så folkene bag har da gjort noget "rigtigt".

Anmeld

23. oktober 2010

wamse

Jeg synes nu egentlig det er lidt sjovt Jeg kan lide at det ikke altid behøver at være vildt seriøst, have en dybere mening, eller lave en kæmpe statement

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.