Piller ved det ene øre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Hehe.... Det gør min datter også!! Eller roder rundt i mit ansigt!

'Måske jeg også skulle prøve med en  nusseklud!?

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

susser83

Da Magnus var lille nulrede han ørerne når han var træt, Christian gør det nogle gange når han er træt. Så tror ikke du skal være bekymret.

Knus Sus.

Anmeld

22. oktober 2010

tinasmor

Har ikke læst andres svar. Vil bare sige at min nevø gjorde det når han var træt og skulle sove og det samme gør min datter ( ikke så meget mere) men da hun var "lille" (intil ca halvandet år)

Så tror det er helt normalt.

Anmeld

23. oktober 2010

Brams

Tulle28 skriver:

Jeg er også en pylremor:-) Og det er der ikke noget galt i - jeg ville da have det så dårligt hvis jeg slog det hen og det så viste sig at der virkelig var noget galt.

Tak for svar:-)

Lige præcis

Anmeld

24. oktober 2010

Eliza/lykke

Tulle28 skriver:

Hej piger,

Min datter er begyndt at pille ved det ene øre (og kun det ene) når jeg ammer eller når hun skal sove - tror I det er noget jeg skal bekymre mig om? Hun har ikke været forkølet eller andet for nylig.

Jeg skal til lægen med hende om halvanden uge og vil selvfølgelig lige få hende til at kigge på det, men hvis I tror jeg skal kontakte en ørelæge, vil jeg gøre det med det samme....

Knus Tulle

hi hi, nej - du behøver ingen læge. Børn begynder at nuller øre, når de er trætte eller slapper af og rigtig hygger.

Det er den aller bedst tegn for mor og far, at baby er træt. Min søn gjorde det rigtig meget. Især når han hyggede, lige før sengetid. Og det er bare så sødt. Nu er han så 10 år, men kan stadig komme til at pille ved øreflappen.... lige før sengetid.

Jeg håber at Elizabeth også vil påtage sig det tegn. Super godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.