Julekaleder idéer? Til kæresten, hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

annec

Ja, nu er det jo snart jul, og mig og kæresten har aftalt at skulle give hinadne kalendergaver hver dag Altså ikke mega dyre gaver, men nogle dage dyre end andre

Han er 23år, så hvis i har nogle idéer til hvad han kan få? Begynder nemlig allerede at skrive det ned nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

heidi30

Det gjorde jeg også for nogle år siden, så vid jeg husker købte jeg:

1 undertrøje (fra Tiger)

boksershorts (Tiger)

strømper

isskraber

gavekort til bilvask

deo

slik

øl

Lommelærke (Tiger)

Hmm, kan ikke lige komme i tanke om mere. Men gaverne kostede ca. 20 el. højst 30 kr. pr dag. Ofte billigere ellers blir de for dyrt.

Håber du kan bruge nogle af ideerne.

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

Min far får 24 forskellige øl hver eneste dag i december i år. Sidste år gav vi ham 24 forskellige stykker lækkert chokolade

Anmeld

22. oktober 2010

annec

tak for det Lyder os lækkert piger

Anmeld

22. oktober 2010

annec

Det må gerne være lidt dyrer nogle dage?

Nogle ideer?

Anmeld

22. oktober 2010

Nadia&Daniel

Sidste år gav vi hinanden adventsgaver - så det var cd'er, parfumer og en god middag som blandet andet blev givet..

Anmeld

22. oktober 2010

annec

lyder også godt! Tak for det

Anmeld

22. oktober 2010

henh01

min kæreste fik sidste år d. 1 dec en toms julekalender - de kostede 100 kr

ellers fik han :

Boksershort

Bluser

strømper

cigaretter

øl

chokolade

computerspil

jumbo bog

osv

Det løber hurtigt op i at blive rigtig dyrt selv man synes gaverne er billige. Jeg regnede ud at jeg i snit havde købt for 110 kr om dagen Oveni det kom pakkegaverne til min datter. Jeg synes det var en dyr jul, så i år får han kun adventsgaver og måske en lille ting her og der. Elsker julen og elsker at give gaver

Anmeld

22. oktober 2010

Sunflower

Hvad med hjemmelavet "klippekort" fx. til privat hygge, eller god middag eller de mere kedelige ting som støvsugning, opvask og andet (alt afhængig hvordan jeres huslige pligter er fordelt)

Anmeld

22. oktober 2010

Belinda83

Mig og min kæreste har i et par år også lavet pakkekalender til hinanden, men dog ikke 24 gaver til hinanden, vi bruger min pakkekalender som jeg havde som barn og skiftesvis vi til at giver hinanden gaver, så vi giver 12 gaver hver.

-Men jeg har købt, undertøj, bluser, smøger, honninghjerter, chokolade, parfyme gavekort til hjemmemassage, en god middag og sådan nogle ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.