Jeg står i en træls situation.... Jeg er langt om længe blevet gravid og det er så skønt.
Men tingene er alligevel bare ikke så fine som de måske burde være... Jeg føler mig ensom i forholdet! En dag kunne min kæreste se, at der var noget der gik mig på og blev ved med at spørge ind til det. Jeg sagde at jeg ikke orkede at fortælle det, for ville ikke ende med et skænderi. Han bliver ved og jeg fortæller det så... Men så bliver han selvfølgelig sur over det, der går mig på... Det var jo det jeg sagde.
Jeg har altid med det samme sagt, når noget han gjorde var træls.. men det er som om jeg er begyndt, at lade være... Nu gemmer jeg det væk, eller prøver bare og så sidder jeg tuder for mig selv... Det sker næsten dagligt... Det behøver ikke være pga noget voldsomt, men jeg græder fordi jeg føler mig så alene med de ting der går mig på.
Han er rigtig god til at hjælpe til herhjemme og han bliver også en god far. Men jeg ved bare ikke om der er plads til mig mere...
Vi har det for det meste godt, men synes bare jeg alt for tit ender med at græde for mig selv, fordi jeg jo ikke kan sige noget, uden han tager det ilde op. Jeg kan ikke sige min mening, uden han tolker det som at jeg har sagt han skal ændre sig...
Synes bare det er så forfærdeligt, at vi skal have et barn når det er sådan her... Glæder mig mere end noget andet til at blive mor, men vil ikke at mit barn skal mærke hvordan jeg har det.
Den anden dag, sad jeg og hviskede undskyld til den lille... Hvad er det dog for noget?
Undskyld det blev så langt, men havde brug for at komme af med det...
Anmeld