Tillykke Trine og Kitty.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

ooo

Jeg har jo været i New York i et stykke tid, og har haft virkelig dårlig netforbindelse på hotellet, så har ikke nået at få sagt ordentlig tillykke til Kitty, der er GRAVID Hvor er det bare fantastisk og vildt stort.

Og så har Trine født den skønneste pige, med det dejligste navn.

Ved at hun vil vokse op og blive et lige så fantastisk menneske som hendes forældre er, hvilket ikke siger så lidt.

Endnu engang tillykke til jer begge.

Kram fra Mette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

otlitrom

Kitty for hulan! Hvordan kunne man lige overse denne søde hilsen? Jeg var på vej ind for at skrive i din gæstebog (skal jo lige høre om du hilste på Carrie og pigerne ) Og så ser jeg den tråd du har oprettet!

TAK METCHEN!! Det er så fantastisk, og stadig mega uvirkeligt at der ligger en baby i MIN mav... De plejer jo altid at flytte ind i de andres! Men Nu er det vores tur, og katten og bjørnen skal være mor og far!! *suk* Det er næsten for godt til at være sandt. Men kun næsten

Nu håber jeg snart det er din tur. Det kommer ikke på tale, at I skal vente lige så længe som os, for så bliver jeg arrig!

At se Trine med lille Sol giver mig endnu flere bobler i maven. Både fordi jeg fulgte Trine i kampen inden, og hun har fulgt mig så tæt, og nu sidder hun med miraklet. Men også fordi, at det snart er vores tur.. Det er CRAZY!!

Jeg håber Du og Niller havde en fantastisk tur over i det amerikansle. Jeg er slet ikke misundelig, men jeg havde jo noget der skulle ruges på. Og det er heller ikke så tosset

Anmeld

27. oktober 2010

oo

taaaaak søde Metchen

og må vi så lige få en udførlig beskrivelse af New York???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.