Jubiii den var der sku:)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

ønskebørn74

BettinaHornskov skriver:

Så blev den endelig positiv. 2 meget tydlige og flotte streger. Har prøvet at lægge et billede ind, men kan åbenbart ikke finde ud af det. Vi er bare så lykkelige Glæder mig til at ringe til klinikken og fortælle det på mandag.

Kæmpe kæmpe tillykke søde... Så var der endelig en mere af os tøser i behandling det lykkedea for!!! Husk at opdatere listen..

Ej hvor er det bare stort!!! Tillykke søde!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Amso

Dejlig at høre....!! TILLYKKE med det.. Hvor er det stort....

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

Stort tillykke med graviditeten... :) 

Anmeld

22. oktober 2010

UngMor_Odense

BettinaHornskov skriver:

Så blev den endelig positiv. 2 meget tydlige og flotte streger. Har prøvet at lægge et billede ind, men kan åbenbart ikke finde ud af det. Vi er bare så lykkelige Glæder mig til at ringe til klinikken og fortælle det på mandag.

Stort tillykke

Anmeld

22. oktober 2010

Millzi

BettinaHornskov skriver:

Weeee... STORT tillykke  Rigtig god weekend til jer

Anmeld

23. oktober 2010

AnneH

TILLYKKE!!!

Anmeld

24. oktober 2010

Wish upon a star

Tak for de søde hilsner, men jeg er desværre i dag vendt hjem fra en indlæggelse på sygehuset. Jeg fik pludselig volsomme smerter, og blev indlagt og tjekket på kryds og tværs. Det viste sig i sidste ende at jeg var åbenbart 7 uger henne, men uden for livmoderen. og jeg havde nogle blod og væske ansamlinger. Så jeg blev opereret og fik også fjernet min ene æggeleder. Men jeg har det nogenlunde okay nu, og er blevet udskrevet i dag.

Anmeld

24. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

BettinaHornskov skriver:

Tak for de søde hilsner, men jeg er desværre i dag vendt hjem fra en indlæggelse på sygehuset. Jeg fik pludselig volsomme smerter, og blev indlagt og tjekket på kryds og tværs. Det viste sig i sidste ende at jeg var åbenbart 7 uger henne, men uden for livmoderen. og jeg havde nogle blod og væske ansamlinger. Så jeg blev opereret og fik også fjernet min ene æggeleder. Men jeg har det nogenlunde okay nu, og er blevet udskrevet i dag.

Ej for fanden altså Det havde jeg ikke lige regnet med at skulle læse.

Kæmpe knus til Jer. Sikken omgang.

Anmeld

24. oktober 2010

Bavianis

Uh, hvor er det træls for Jer.

Stort knus i din retning!  

Anmeld

24. oktober 2010

MyBaby

Det er jeg virkelig ked af at høre.... !!!!! Jeg sender dig en masse tanker og kram!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.