Jeres bedste græskar opskrifter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.124 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Please, del dem med mig. Trænger til lidt inspiration.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Sunflower

Uhh har ALDRIG lavet noget med græskar (andet end kerner) men jeg vil gerne inspireres så jeg er lige med på en kigger

Anmeld

22. oktober 2010

Sunflower skriver:

Uhh har ALDRIG lavet noget med græskar (andet end kerner) men jeg vil gerne inspireres så jeg er lige med på en kigger

Uh jamen en nem og god måde er at købe et Hokkaido græskar og så skære det i tynde skiver med skal.

Anret det på en bradepande vendt i olie og krydderier, og så en tur i ovnene. Lige som var det kartofler.

Det er sprængfyldt med sunde ting og smager skønt! Og så er det også flot at se på,

Anmeld

22. oktober 2010

Sunflower

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Uh jamen en nem og god måde er at købe et Hokkaido græskar og så skære det i tynde skiver med skal.

Anret det på en bradepande vendt i olie og krydderier, og så en tur i ovnene. Lige som var det kartofler.

Det er sprængfyldt med sunde ting og smager skønt! Og så er det også flot at se på,

Uhm lyder mums. Spiser man så skrællen eller hvordan? for er den ikke ret hård? Eller måske ikke på den type græskar

Anmeld

22. oktober 2010

Sunflower skriver:

Uhm lyder mums. Spiser man så skrællen eller hvordan? for er den ikke ret hård? Eller måske ikke på den type græskar

Nej det er ikke så galt på Hokkaido græskar. Den virker lidt hård men bliver blød i ovnen. Hvis du vil kan du godt fjerne den, men det er slet ikke nødvendigt. Den er selvf. lidt tykkere end kartoffelskræl, men absolut spiseligt Husk godt med olie!

Skal være i ovnen ca. 30 min plus/minus og så på ca 200 grader alt efter ovn og varmetype.

Hold øje med dem de sidste 5 min. De kan godt hurtigt få lidt for meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.