Talent i aften.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Loa

noname skriver:

Åbenbart.... det kommer HELT bag på mig....

Ha ha sejt.....

Så håber jeg du blev positivt overrasket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

NoName

twinboys skriver:

Smiler i onsdags gik jeg og troede det var lørdag... men jeg kan altså ikke sige det er ammehjerne.. hvad skal jeg så kalde det???

Majbritt

øhhh du er bare nogle skridt foran....

Anmeld

22. oktober 2010

Sunflower

twinboys skriver:

Smiler i onsdags gik jeg og troede det var lørdag... men jeg kan altså ikke sige det er ammehjerne.. hvad skal jeg så kalde det???

Majbritt

At koble af??? Sådan har jeg det rigtig tit i mn ferie... Faktisk har jeg engang glemt at jeg skulle tilbage på arbejde Da min kæreste nævnte noget om job blev jeg simpelthen helt paf i hovedet, for jeg skulle da ikke på job, hva' fanden snakkede han om??? Virkeligheden gik desværre rimelig hurligt op for mig...

Anmeld

22. oktober 2010

NoName

Loa skriver:

Ha ha sejt.....

Så håber jeg du blev positivt overrasket

heh jow da.... men lidt pinligt er det sQ egentlig

Anmeld

22. oktober 2010

twinboys

noname skriver:

øhhh du er bare nogle skridt foran....

Weeeeeeeeeeeeeee den vil jeg bruge næste gang at jeg bare er noget foran alle andre griner...

Anmeld

22. oktober 2010

LinLin

noname skriver:

GODT så..... og her gik jeg og troede det var torsdag....

er det det man kalder for amme hjerne???????

Den fejl har jeg også lavet i dag Troede lige Adam og jeg skulle besøge min mor på arbejdet  (og jeg kan ikke engang kalde det ammehjerne - ammer ikke )

Og JA vi skal da se Talent Har ingen favorit - bare nogle jeg ikke synes skal vinde...

Anmeld

22. oktober 2010

twinboys

Sunflower skriver:

At koble af??? Sådan har jeg det rigtig tit i mn ferie... Faktisk har jeg engang glemt at jeg skulle tilbage på arbejde Da min kæreste nævnte noget om job blev jeg simpelthen helt paf i hovedet, for jeg skulle da ikke på job, hva' fanden snakkede han om??? Virkeligheden gik desværre rimelig hurligt op for mig...

Guuud hvad så nåede du det til tiden???

Majbritt

Anmeld

22. oktober 2010

Loa

noname skriver:

heh jow da.... men lidt pinligt er det sQ egentlig

Hehe det kan ske for den bedste

Anmeld

22. oktober 2010

Sunflower

twinboys skriver:

Guuud hvad så nåede du det til tiden???

Majbritt

Ja, det skete heldigvis et par dage før ferien sluttede, men det var en virkelig mærkelig følelse. Først tænkte jeg "er jeg ved at blive sindsyg?" nu griner jeg af det og håber på jeg får lov at opleve det igen... Det må ha' været den ferie jeg har fået allermest ud af

Anmeld

22. oktober 2010

twinboys

Sunflower skriver:

Ja, det skete heldigvis et par dage før ferien sluttede, men det var en virkelig mærkelig følelse. Først tænkte jeg "er jeg ved at blive sindsyg?" nu griner jeg af det og håber på jeg får lov at opleve det igen... Det må ha' været den ferie jeg har fået allermest ud af

Smiler hvor fedt... så er man koblet heeeelt fra... weee sikke en verden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.