Dejlig weekend til jer alle...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Svei

jeg er inviteret på hotel af min nye skønne kæreste, så det kan vidst kun blive en god weekend...og søndag er det bonbon land med drengene, ikke lige mig, men jo heller ikke for min skyld..

Hvad skal I andre lave....?

GOD WEEKEND...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Kloster

Ihh hvor lyder det lækkert for dig, Eva.

I aften skal vi spise ved min forældre. Hjortekøllesteg, skal vi have. Uhmm...

I morgen skal vi passe min skønne niece og Mads skal til frisør.

Søndag skal min mand til træning.

Det var den weekend. Vi skal aldrig en hel masse og alligevel skal vi noget....

Rigtig god weekend til dig også...

Anmeld

22. oktober 2010

Svei

Kloster skriver:

Ihh hvor lyder det lækkert for dig, Eva.

I aften skal vi spise ved min forældre. Hjortekøllesteg, skal vi have. Uhmm...

I morgen skal vi passe min skønne niece og Mads skal til frisør.

Søndag skal min mand til træning.

Det var den weekend. Vi skal aldrig en hel masse og alligevel skal vi noget....

Rigtig god weekend til dig også...

Lyder som god mad...mums...jeg skal heller aldrig sådan rigtig noget, men som hos jer kommer der alligevel altid noget...

Anmeld

22. oktober 2010

Kloster

Jbk skriver:

Lyder som god mad...mums...jeg skal heller aldrig sådan rigtig noget, men som hos jer kommer der alligevel altid noget...

Jeg får det simpelthen så dårligt af at have en hel weekend, der er tæt pakket med ene ting, man skal. Jeg har virkelig brug for at slappe af, både fysisk og psykisk, når jeg har fri.

Behøver jo ikke ligge på sofaen, men har stort behov for at gøre noget for mig selv, når jeg har fri. En god veninde sagde engang til mig, at når man havde fri, burde man gøre mindst een ting kun for sig selv. Den har jeg taget kraftigt til mig. For har jeg det godt, har jeg også overskud til, at gøre noget godt for andre.

Ret praktisk, når jeg har børn, mand og arbejder med mennesker

Anmeld

22. oktober 2010

Svei

Kloster skriver:

Jeg får det simpelthen så dårligt af at have en hel weekend, der er tæt pakket med ene ting, man skal. Jeg har virkelig brug for at slappe af, både fysisk og psykisk, når jeg har fri.

Behøver jo ikke ligge på sofaen, men har stort behov for at gøre noget for mig selv, når jeg har fri. En god veninde sagde engang til mig, at når man havde fri, burde man gøre mindst een ting kun for sig selv. Den har jeg taget kraftigt til mig. For har jeg det godt, har jeg også overskud til, at gøre noget godt for andre.

Ret praktisk, når jeg har børn, mand og arbejder med mennesker

Har det præcis på samme måde..jeg elsker at have ro med mig selv, tror det er meget typisk når man arbejder med mennesker, man bruger jo så meget af sig selv...

Anmeld

22. oktober 2010

twinboys

Ihhhh hvor skønt  

Efter frokost tager vi i svømmehal i Vojens alle 4 for at være sammen som familie og hygge os med noget andet...

Så står weekenden på mor og far... Drengene er ikke hjemme så imorgen tager Casper og jeg op til vores skønne sommerhus og afl nøglen til en baby.dk bruger som skal nyde vores sommerhus i en uge...

Derefter tager vi på hus messe og så slutter vi dagen med en god romantisk middag  og en skøn desset senere... thi hi

Søndag står dagen på gymnastik kursus for Casper og jeg og så tror jeg når vi alle 4 er samlet igen kl. 17 ja så skal vi familie hygge inden mandag igen kommer med job og skole...

God weekend til jer alle

Majbritt

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Øhh øhh øhh hi hi hi Eva har du fået ny kæreste? Jeg troet stadig du var sammen med den anden  Jeg bag ud hi hi  

Det lyder bare som en rigtig hyggelig weekend åhh især hotel delen det kunne vi godt trænge til  Men jeg elsker nu også bonbon land eller det gjorde jeg for 6 år siden da jeg var der sidst hi hi. 

Jamen her skal vi ikke så meget jeg kan jo desværre ikke noget, Så det bliver en rolig weekend med leg på gulvet, morgen hygge i sengen Lucas og Claus ud og lege og så vil jeg PRØVE og se om jeg ikke bare kan gå en lille tur med dem i skoven for ellers planter jeg mig i bilen og de kan løbe skoven tynd det har de vidst alle 3 brug for  

Rigtig god weekend til alle. 

Anmeld

22. oktober 2010

Svei

Diana... skriver:

Øhh øhh øhh hi hi hi Eva har du fået ny kæreste? Jeg troet stadig du var sammen med den anden  Jeg bag ud hi hi  

Det lyder bare som en rigtig hyggelig weekend åhh især hotel delen det kunne vi godt trænge til  Men jeg elsker nu også bonbon land eller det gjorde jeg for 6 år siden da jeg var der sidst hi hi. 

Jamen her skal vi ikke så meget jeg kan jo desværre ikke noget, Så det bliver en rolig weekend med leg på gulvet, morgen hygge i sengen Lucas og Claus ud og lege og så vil jeg PRØVE og se om jeg ikke bare kan gå en lille tur med dem i skoven for ellers planter jeg mig i bilen og de kan løbe skoven tynd det har de vidst alle 3 brug for  

Rigtig god weekend til alle. 

Lyder som en hyggelig weekend...

Nej, ham har jeg ikke set et par måneder...der var nogle ting der gik op for mig ved ham, heldigvis kan man sige...

Anmeld

22. oktober 2010

JacobsMoar

Ikke skidt med en tur på hotel
(Bonbon-land er heller ikke lige mig, men hvad gør man ikke for andres skyld )

Plan A: Føde !!! Nu må det da snart være tid..

Plan B: I tilfælde af at plan A ikke holder, tager vi til brunch hos kærestens lillebror imorgen, og slapper af søndag..

Dejlig weekend til jer alle..

fra Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.