Vis jeres fotografier af jeres små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Bryndis

Hej

Jeg vil rigtig gerne have taget et fotografi af mine børn hos en proffessionel men kan ikke komme i tanke om hvordan det skal være og hvordan børnene skal sidde og ligge og sådan noget. Har en dreng på lige knap 2 år og den anden lille dreng melder forhåbentlig meget snart sin ankomst. Termin 4. november

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se andres fotografier så sæt lige nogen ind af jeres skønne børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Moldemine

vi har fået taget månedsbilleder af vores dejlige pige, og her har fotografen kommet med en masse ideer til hvordan det kunne foregå (hvordan hun skulle sidde osv) Men nu ved jeg ikke hvor du er fra og ved ikke om de gør sådan alle steder, men i Thisted gør de

Knus

Anmeld

22. oktober 2010

Bryndis

Malouis skriver:

vi har fået taget månedsbilleder af vores dejlige pige, og her har fotografen kommet med en masse ideer til hvordan det kunne foregå (hvordan hun skulle sidde osv) Men nu ved jeg ikke hvor du er fra og ved ikke om de gør sådan alle steder, men i Thisted gør de

Knus

Okey det lyder da godt for det er også der inde jeg skal have dem taget Har været inde i click og se på deres udvalg men fik ikke spurgt til om hvordan de lige gør med de rekvisitter man skal bruge.

Anmeld

23. oktober 2010

Moldemine

Okai, men jeg er næsten 100% sikker på at de har masser af ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.