Malousen skriver:
Har endelig fundet ud af hvordan man køber og har købt mig en lækker IdaT heldragt ny med mærke i endnu. Weeeeeeeeeeeee...
Så er næste spørgsmål, hvis jeg nu sælger noget derinde, hvordan sender jeg så den der anmodning?
KH
Zette
tillykke med dit første køb - blir sikkert ikke det sidste ;) TS er et super sted. Har selv solgt en masse og også købt lidt.
Nu ska jeg lige tænke mig om, men hvis du vil oprette en handel med en så går du ind under den salgsannonce du har oprettet og hvor en køber har meldt sig, så oppe under billedet af det du har til salg står der en masse. mener der er en der hedder "opret handel" eller noget i den stil. Den klikker på på. Så kan du vælge hvem køber skal være (du kan kun vælge mellem dem der har skrevet på selve anonncen) derefter skriver du beløbet på varen (husk at tage højde for porto - at aftale med køber hvem der betaler den) og så skal du klikke af hvornår du sender varen; indenfor 1-3 dage, inden for 3-5 dage eller hvornår du nu sender varen. Til sidst godkender du/oprettet handlen ved at klikke på nederste linie og så modtager køber automatisk en mail som hun skal godkende. Når køber har godkendt får du mail og det hvor købers adresse er oplyst. Pengene vil så gå ind på din konto på TS.
Håber du forstod det ;)
Anmeld