Spark<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Nanastep

Heej i søde mennesker.

jeg skirver fordi at jeg gerne ville høre jer om noget (: -
igår nat da kæresten og jeg skulle i seng, så begyndte lille Emil at sparke, det er sååååå dejligt når han gør det, og vi hyggede rigtig med det, <3 - så lige pludselig sparkede han så hårdt at jeg lagde min hånd på maven, og igen kom der et stort spark og jeg mærkede det udenpå ingen tvivl, så jeg sagde til kæresten at han skulle ligge hånden her, og rigtig han sparkede så hårdt at farmand kunne mærke det :'D han blev ellevild og lod hånden blive der og mærkede det rigtig mange gange <3 han er meget stolt hihi . jeg er 19+0 idag, hvor langt var i henne da i mærkede det udenpå ???? :') - tak fordi du læste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Nanastep skriver:

Heej i søde mennesker.

jeg skirver fordi at jeg gerne ville høre jer om noget (: -
igår nat da kæresten og jeg skulle i seng, så begyndte lille Emil at sparke, det er sååååå dejligt når han gør det, og vi hyggede rigtig med det, <3 - så lige pludselig sparkede han så hårdt at jeg lagde min hånd på maven, og igen kom der et stort spark og jeg mærkede det udenpå ingen tvivl, så jeg sagde til kæresten at han skulle ligge hånden her, og rigtig han sparkede så hårdt at farmand kunne mærke det :'D han blev ellevild og lod hånden blive der og mærkede det rigtig mange gange <3 han er meget stolt hihi . jeg er 19+0 idag, hvor langt var i henne da i mærkede det udenpå ???? :') - tak fordi du læste

Jeg var langt henne , mener det var i uge 22 først .  

- Men det r helt fantastisk at mærke . 

Anmeld

22. oktober 2010

Nanastep

Ja rigtig meget, er også helt vild

Anmeld

22. oktober 2010

Amso

Udenpå hvor man rigtigt kunne mærke det var vist i uge 23. Ikke så længe siden, men min lille guldklump har ikke været så aktiv de sidste par dage, så savner at mærke ham/hende  Nærrige barn...!! hehe..

Og jahr det super dejlig følelse, især når faren nu kan begynde at mærke med..  Og man ikke er alene om at mærke det mest fantastiske..

Anmeld

22. oktober 2010

Nanastep

Amso skriver:

Udenpå hvor man rigtigt kunne mærke det var vist i uge 23. Ikke så længe siden, men min lille guldklump har ikke været så aktiv de sidste par dage, så savner at mærke ham/hende  Nærrige barn...!! hehe..

Og jahr det super dejlig følelse, især når faren nu kan begynde at mærke med..  Og man ikke er alene om at mærke det mest fantastiske..

- hehe kender det godt, når de er lidt nærrige , jeg kan virkelig heller ikke beskrive hvor fantastisk det er at mærke det både udenpå og indeni

Anmeld

22. oktober 2010

EliasMinDejligeSøn<3

jeg var 19+4 da jeg mærkede min søn uden på maven da jeg ventede ham!

Anmeld

22. oktober 2010

Silas&Mille

Jeg tror nok jeg var omkring 22-23 uger henne da jeg mærkede det uden på maven første gang. Men kan faktisk ikke huske det

Det er indtil videre kun lykkedes kæresten at mærke den en eller to gange og jeg er nu i uge 30 (29+2).

Her er det heller ikke hver dag den lille er lige aktiv. Men h?n vil rigtig gerne hygge nusse lidt hver eftermiddag omkring kl 16:30-17:00 når jeg er på arbejde

Anmeld

22. oktober 2010

SoffiLine

Jeg er 19+1 idag & har endnu ikke mærket det udenpå

Men mærker spark tit, farmand må vente lidt med at mærke det hihi

Anmeld

22. oktober 2010

Nanastep

SoffiLine skriver:

Jeg er 19+1 idag & har endnu ikke mærket det udenpå

Men mærker spark tit, farmand må vente lidt med at mærke det hihi

jeg er 19+0 idag - men er glad for vi allerede har mærket det uden på , det var helt fantastisk
en rigtig fodbold's spiller hehe

Anmeld

22. oktober 2010

Nanastep

MoriSverige skriver:

Jeg tror nok jeg var omkring 22-23 uger henne da jeg mærkede det uden på maven første gang. Men kan faktisk ikke huske det

Det er indtil videre kun lykkedes kæresten at mærke den en eller to gange og jeg er nu i uge 30 (29+2).

Her er det heller ikke hver dag den lille er lige aktiv. Men h?n vil rigtig gerne hygge nusse lidt hver eftermiddag omkring kl 16:30-17:00 når jeg er på arbejde

skal i ikke vide hvad det bliver ?
det er meget spændene .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.