Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lagde lige og tænkte her til morgen:
- Hvornår må baby´erne egentlig begynde at sove med hovedpude?
Krams Rikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har tænkt på det samme, men tror ikke jeg vil give hende en før hun selv kommer og ber om det..
noname skriver: Jeg har tænkt på det samme, men tror ikke jeg vil give hende en før hun selv kommer og ber om det..
Godt - så er det ikke bare mig
FrøkenHedegaard skriver: Godt - så er det ikke bare mig
min pige er 10 mdr. tør helller ikke give hende en før om lang tid. hun er begyndt at sove på maven, så nu tør jeg bare slet ikke.
Mener bestemt, at det anbefales at man IKKE giver baby en hovedpude før de er over 1 år.
nej jeg tror heller ikke jeg ville gi en før min dreng selv har lyst til at sove med en pude, men er det ikke også sundere at sove uden. sådan generalt både børn og voksne?
Super mange tak for alle jeres svar
Asuzi skriver: nej jeg tror heller ikke jeg ville gi en før min dreng selv har lyst til at sove med en pude, men er det ikke også sundere at sove uden. sådan generalt både børn og voksne?
Det tror jeg også jeg har hørt noget om.. Men er ikke sikker..
Min store pige fik en da hun var omkring 1 år gammel, og lille pige fik en da hun var et par uger. Hun fik bare en tynd babypude, men den var god at bore hovedet ned i, og hun elsker den. Den hjælper hende med at falde til ro.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128