klokken er 4.49

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

CarinaSB

Og Noah mener bestemt at vi skal op nu .. ... ikk fordi at jeg lige føler for det .. Han har været vågn i en time nu .. og hver gang jeg går ind og giver ham sutten og ligger ham ned skriger han .. Tager jeg ham med ind i min seng hopper og danser han rundt .. Puhh drømme land er sq langt væk lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Diana...

Ha ha Godmorgen det er mega træls sådan har det været et stykke tid nu her med Lucas hvor han har ville op mellem 3 og 4 og det var jeg godt træt af og for 3 dage siden bad jeg vores DP om at skære ned på hans middags lur så han ikke sover mellem 3-4 timer men bliver vækket kl 14.30 og JAAAAA idag for første gang i lang tid vågnet han først kl 05.45 WEEE.

Håber det bare var en en gangs forstilling hos jer. 

Knus Diana

Anmeld

22. oktober 2010

CarinaSB

Diana... skriver:

Ha ha Godmorgen det er mega træls sådan har det været et stykke tid nu her med Lucas hvor han har ville op mellem 3 og 4 og det var jeg godt træt af og for 3 dage siden bad jeg vores DP om at skære ned på hans middags lur så han ikke sover mellem 3-4 timer men bliver vækket kl 14.30 og JAAAAA idag for første gang i lang tid vågnet han først kl 05.45 WEEE.

Håber det bare var en en gangs forstilling hos jer. 

Knus Diana

Puha .. det er alligevel tidligt jeg overvejer os om jeg ska skære ned på noah's lur herhjemme ... for det er da godt nok træls .. I sidste uge vågnede han den ene dag 0.30 og sov først igen 6.45

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

CarinaSB skriver:

Puha .. det er alligevel tidligt jeg overvejer os om jeg ska skære ned på noah's lur herhjemme ... for det er da godt nok træls .. I sidste uge vågnede han den ene dag 0.30 og sov først igen 6.45

Altså hvis det bare er sådan en gang i mellem ville jeg nok vente da der kan være 1000 andre grunde. Men her var det tydelig at han begynde og lave om på middagslur og nat han begynde og sove længere og længer til middag og mindre og mindre om natten så derfor måtte vi sætte en tid på. Men han har altid haft nogen dage hvor han ikke har kunne sove men aldrig fast som nu. 

Hvor længe sover han til middag og hvad tid kommer han i seng om aften? Hvor gammel er han? 

Anmeld

22. oktober 2010

CarinaSB

Diana... skriver:

Altså hvis det bare er sådan en gang i mellem ville jeg nok vente da der kan være 1000 andre grunde. Men her var det tydelig at han begynde og lave om på middagslur og nat han begynde og sove længere og længer til middag og mindre og mindre om natten så derfor måtte vi sætte en tid på. Men han har altid haft nogen dage hvor han ikke har kunne sove men aldrig fast som nu. 

Hvor længe sover han til middag og hvad tid kommer han i seng om aften? Hvor gammel er han? 

Han er begyndt tit at vågne om natten .. han sover mellem 2 og 3½ time til middag .. han kommer i seng 19.30 da vi ikk kan holde ham længre vågn .. han bliver 15 mdr her d 1 ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.