Jobansøgning... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.491 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej i søde tøser

Jeg er ved at lave en jobansøgning og skal sende den på mail...

Mit spørgsmål er så, skal jeg printe ansøgningen ud og underskrive den... scanne den ind igen med underskift og sende den???? Eller er det okay at sende en ansøgning uden underskrift når de vil have den på mail????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

serinasmor

kan du ikke bare skrive under på et blankt stykke papir, skanne og så sætte ind som billede ?

Anmeld

21. oktober 2010

Steph_Laurits

Jeg plejer bare at sende den som den er!

Og så i selve mailen skriver jeg i med at "her er en ansøgning samt CV med henblik på stillingen som osv. osv."
I hotmail kan man lave en "underskrift" som står der fast når du sender en mail. Men overhovedet ikke som din egen underskrift, det er blot en anden skrifttype

Men som sagt, jeg sender den som den er!

Anmeld

21. oktober 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hej i søde tøser

Mit spørgsmål er så, skal jeg printe ansøgningen ud og underskrive den... scanne den ind igen med underskift og sende den???? Eller er det okay at sende en ansøgning uden underskrift når de vil have den på mail????

jeg ville sende den som den er

Anmeld

21. oktober 2010

K&S

Anonym skriver:

Hej i søde tøser

Hejsa

Jeg har altid sendt ansøgninger pr. mail uden underskrift - jeg har så til gengæld tit "digitalt signeret" mailen, så de kan se, den kommer fra mig

Jeg ved ikke, hvilket mailprogram du bruger, men i windows live mail kan man vælge at signere mailen med ens digtale signatur

Katja

Anmeld

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Hejsa

Jeg har altid sendt ansøgninger pr. mail uden underskrift - jeg har så til gengæld tit "digitalt signeret" mailen, så de kan se, den kommer fra mig

Jeg ved ikke, hvilket mailprogram du bruger, men i windows live mail kan man vælge at signere mailen med ens digtale signatur

Katja

Der er en knap der hedder personlig e-mail signatur.. Er det den du mener... og hvad skriver du i den... navn og adresse?

Anmeld

22. oktober 2010

Dot D

Jeg har lige været på sådan noget jobkursus agtigt noget, vores underviser sagde, at sender du ansøgning med post SKAL der underskrives, hvis den sendes som mail skal der IKKE

Anmeld

22. oktober 2010

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg har lige været på sådan noget jobkursus agtigt noget, vores underviser sagde, at sender du ansøgning med post SKAL der underskrives, hvis den sendes som mail skal der IKKE

Super.. Tak:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.