Vi fik sgu ret med skimmelsvampen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

lisbethita

BabyStella! skriver:

Det er på en måde fedt, og alligevel ikke. Vi har simpelthen været så syge herhjemme, er det igen nu! Til sidst kontaktede jeg lægen og vi fik alle lavet en priktest, som viste positiv for skimmelsvamp. Nu ville han skrive en rapport og sende til boligforeningen. Der vanker dem vidst noget af en sag? Jeg har flere gange klaget over boligforholdene her, har gemt email og svar (hvis der har været nogle?) 

Vi skal flytte i nyt hus her d. 16. dec., men i mellemtiden bor vi hos svigerfar. Vi nægter og blive boende her!

Googlede skimmelsvampe symptomer, og ALLE symptomerne, der stod skrevet, har vi haft

Ærger mig bare at jeg ikk.e har taget affære noget før...

Skal til lægen igen tirsdag og tjekkes op på - Stella hoster noget så grusomt! Idag har hun sovet 1½ timer til middag, og ellers lagt i seng kl. 19.30. Siden da har jeg været inde hos hende ca. hvert 20. min.  Frygter en søvnløs nat

Har givet hende lidt panodil, for at smøre halsen, men syns´ ikke det hjælper Har lagt bøger under sengebenene og et tæppe under hendes hovedpude for at løfte det lidt mere.

Det er så synd for hende

Puha det hører man bare ALT for meget om, det skimmelsvamp! GODT I er flyttet og skal flytte i huset snart! Stakkels lille guldklump, altså!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.