sommeferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2008

Monique

Vi har været hjemme hele ferien.
Farmand skulle se tour de france hehe :D

men Vi har så været en tur i kbh zoo, knuthenborg park og på stranden når det altså var vejr til det og når der var flade etaper i touren eller hviledag hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

SaNiNa

skal skal første en weekend til skagen men kærestens familie så søndag morgen (tidlig) kører vi mod frankring hvor vi skal være i disney land i 5 dage vi skal bo på davy crokett ranch fredag når vi ikke gider være i disney mere har vi bestilt holet inde i selv paris hvor vi så har to dage søndag eftermiddag kører vi mod belgiens vestkyst og snupper en 1 dag eller 2 der har vi ikke bestilt hotel eller noget endnu gør vi dernede fra... så kører vi over amsterdam hjem mod dk igen hvor vi så lige har et par dagen enden det hedder arbejde igen

ser rigtig meget frem til vores ferie nu men der er stadig 4 uger til:(

Anmeld

5. august 2008

Bastian

Rikke Lyngholm skriver:

Men vi rejser til Kreta på lørdag

Det lyder bare super lækkert - og især med det vejr vi har herhjemme nu :)

hovedferien kommer først midt i september, hvor vi skal besøge min far i USA.

Det lyder også rigtig lækkert. Hvor skal I hen derovre og hvor lang tid?

Vi har været 3 uger i England for at besøge min mands familie og vores venner. Det har været en super god tur - som altid - med super godt vejr - ikke som altid ;) Vi kom faktisk hjem og var solbrune 8( Det er en sjældenhed når man er i England.

Knus
Rikke

Min far bor lidt uden for Boston, og vi skal afsted i 14 dage. Det bliver dejligt :-)

Anmeld

5. august 2008

MorCamilla

Hejsa..

Vi har været en tur i sommerhus med Kaspers familie i Bork havn.. Det var en rigtig hyggelig uge.. :)
Og så har vi bare nydt ferien hjemme...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.