Min barsel sluttede i fredags, hvor jeg startede nyt job. Min barselshjerne er i CHOK! Er startet som basissygeplejerske på intensiv og hold da op hvor er det spændende! Men hjernen og kroppen skal godt nok lige vænne sig til at køre i højt gear igen. Der er mange sygeplejefaglige ting, der ligger på rygraden, men der er dælme også mange ting, der bare er pakket for godt ned. Kunne i går ikke komme på det danske ord for pancreas, om det så skulle have redddet mit liv, niks det var bare VÆK!
Slap af det er irriterende, men det kommer nok igen.
Det var dejligt at være i uniform igen og have en patient at tumle rundt med, det har jeg savnet. Det er bare spændende.... I dag var der en, der blev dårlig og i løbet af fem minutter havde hun to perifere indgange mere til væsker, var intuberet, blev hånd-ventileret og kørt på oerationsgangen. Jeg skulle lige samle kæben op fra gulvet da de var færdige, det var godt nok effektivt. GLÆDER mig til jeg kan det de kan

Bagsiden af medaljen er jo at når jeg arbejder fuld tid, så er Oliver nærmest flyttet ned til sin dagplejer. Han bliver afleveret som den første og hentet som den sidste. Så barselshyggen med de gode formiddage og eftermiddage er bare forbi, nu er det benhårdt derudaf. Har lige en times hygge mens vi laver mad,men så er det spisning, bad og i seng. Er helt bange for at han glemmer mig
Så spændende at komme i gang, men for dælen hvor det koster på samvittigheds-kontoen!!
Bare lige en barslen er slut-update herfra, ha en god aften allesammen
Anmeld