Kunne virkelig godt bruge noget Hjælp :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej Alle i på Baby.dk

Kunne godt bruge noget hjælp, jeg står nu som alene mor som faktisk også er fint nok, jeg og x-en gik fra hinanden i juli måned, og vi var sammen 3 ½ år og har vores skønne uge sammen..

Inden allerede efter en måned vi var gået fra Hinanden havde han fundet sig en ny, og de var knap nok sammen i en måned endte deres forhold, jeg står nu og stadig er ret så forelsket i min x og ved ikke hvad han føler men ringer og sms´er mig hele tiden og prøver virkelig at være sød ved mig og når jeg sørger ham har han kun venne følser for mig, men prøver at kysse mig når vi ses...

Han ser dog stadig sin nye x-kæreste og de siger de bare er venner men de er tit sammen og sover sammen, så ved ikke hvad jeg skal gøre..

Hilsen en meget trist Pige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

klmf

Hej

Det er trist at gå fra hinanden og der er jo lige en tilvænningsperiode når man har været sammen i lang tid.

Meeeeeeen, synes nu det lugter lidt af at din x spiller på flere heste og det er altså ikke noget jeg gad at finde mig i. Er han en af dem, der synes det er rart at 'have gang i noget/nogen' hele tiden? Synes nogen - både m/k - har en tendens til at ville have nogen til at bekræfte dem hele tiden.

Jeg synes du skal sørge færdig over det forhold! Brug tiden sammen med jeres barn, dine veninder, familie, måske date lidt... Men din x lyder ikke som om han vil noget, så pas du ikke bliver (mere) såret og gå derfra med værdigheden i behold

Held og lykke med det

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Hej

Det er trist at gå fra hinanden og der er jo lige en tilvænningsperiode når man har været sammen i lang tid.

Meeeeeeen, synes nu det lugter lidt af at din x spiller på flere heste og det er altså ikke noget jeg gad at finde mig i. Er han en af dem, der synes det er rart at 'have gang i noget/nogen' hele tiden? Synes nogen - både m/k - har en tendens til at ville have nogen til at bekræfte dem hele tiden.

Jeg synes du skal sørge færdig over det forhold! Brug tiden sammen med jeres barn, dine veninder, familie, måske date lidt... Men din x lyder ikke som om han vil noget, så pas du ikke bliver (mere) såret og gå derfra med værdigheden i behold

Held og lykke med det

Jeg kunne ikke være mere enig! Det er sagt af en, der står midt i et scenarie, hvor jeg er den ene af de to heste der er blevet spillet på.

Du skal videre for du fortjener en sød og dejlig mand, der ikke siger én ting og gør noget andet, men derimod er reel hele vejen igennem. Jeg tror desværre din eks ikke har det godt alene, og derfor kaster sig ud i et nyt forhold straks efter jeres. Sorry to say, men det er sådan jeg ser det...

Anmeld

21. oktober 2010

serinasmor

hejsa

for mig lyder det altså også som om han bare lige vil vide om han kan have dig OG hende den anden i baghånden indtil han engang finder en tredje .... FALD IKKE FOR DET ... drop kontakten med ham udover den kontakt du jo selvfølgelig er nødt til at have pga barnet ... brug tiden på noget andet ... barnet, familien, vennerne eller læs en god bog ... det er i hvert fald bedre end at blive mere såret ...

Du skal nok komme ovenpå igen det tager bare tid

Anmeld

21. oktober 2010

klmf

Baagøe skriver:

Jeg kunne ikke være mere enig! Det er sagt af en, der står midt i et scenarie, hvor jeg er den ene af de to heste der er blevet spillet på.

Du skal videre for du fortjener en sød og dejlig mand, der ikke siger én ting og gør noget andet, men derimod er reel hele vejen igennem. Jeg tror desværre din eks ikke har det godt alene, og derfor kaster sig ud i et nyt forhold straks efter jeres. Sorry to say, men det er sådan jeg ser det...

tror snart vi skal en Broken Hearts Club her på baby.... Eller Anonyme Afhængige af Dårlige Forhold

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

tror snart vi skal en Broken Hearts Club her på baby.... Eller Anonyme Afhængige af Dårlige Forhold

Sjovt du nævner det for jeg synes netop, der har været et foruroligende højt kvantum af disse tråde på det seneste

Anmeld

21. oktober 2010

klmf

Baagøe skriver:

Sjovt du nævner det for jeg synes netop, der har været et foruroligende højt kvantum af disse tråde på det seneste

Ja ikk'?? Synes dæleme godt nok der er mange historier, hvor jeg bare tager mig til hovedet og tænker 'damn girl, kom da ud derfra inden du bliver til dørmåtte'....

Anmeld

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg har ikke tænkt mig at være sammen med ham, men han forstår bare ikke jeg ikke vil ham, når vi ses og han prøver at lægge op til noget afviser jeg ham, jeg prøver at komme videre da jeg ved det er det bedste, men det bare svært når han er sådan som han er når man inderst inde stadig er vild med ham selvom man ikke vil være sammen??

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Ja ikk'?? Synes dæleme godt nok der er mange historier, hvor jeg bare tager mig til hovedet og tænker 'damn girl, kom da ud derfra inden du bliver til dørmåtte'....

Ja, men det er lettere sagt end gjort - tror vist min historie topper alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.