Så kommer der lige en lille update på livet herhjemme
Jeg er jo så idag 19+0 og dermed i uge 20 - Halvvejs sindsygt!
Indtil videre har jeg taget 500g på så det er lige til at overskue. Har hverken haft kvalme eller opkastninger, mad lede eller andet spændende. Har ikke haft så stor appetit, hvilket nok er forklaringen på den meget beskedne vægt stigning. Har døjet lidt med smerter i lænden og ikke mindst mit haleben men efter at have genopdaget min varmepude har jeg klaret mig uden smertestillende så det er jo også dejligt.
Det mest spændende der er sket er at min styrke på mine linser er faldet en hel styrke hvilket resulterede i at jeg måtte en tur til lægen og få tjekket mit blodsukker, men det var heldigvis helt som det skulle være så, så måtte linse manden bare sætte mine linser ned indtil min styrke måske normaliseres.
Derudover har manden og jeg været til navnegivning, barnedåb, 50 års fødselsdag, min egen fødselsdag og haft besøg af venner hele sidste weekend så nu ser jeg frem til en stille weekend uden planer.
Så har vi efterhånden fået købt en del babyudstyr, barnevogn, puslebord, badekar, drømmepose, bæresele, legetæppe, skråstol, kravlegård og autostol så nu fylder det godt inde på babyværelset og gud hvor jeg dog nyder at gå derind og rører ved tingene og dufte til barnevognen....
Nå ja og så glæder vi os HELT vildt til at skulle se den lille næste fredag til MD scanning, hvor vi forhåbentlig kan få af vide hvad der gemmer sig derinde.
Det var bare lige en lille opdatering fra mig, da jeg ikke rigtig har fået skrevet herinde i et par uger. Håber i alle sammen har det godt og nyder livet.
Carina
Anmeld