Overskud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. august 2008

*sara*

Jeg er så heldig at være mor til to dejligt unger. Elias er 16 mdr. og Freja 2 mdr, der er præcis 14 mdr imellem..

Jeg vil så høre om der er andre herinde der sidder i samme båd, og om i også mangler overskud, til tider??

Altså familie livet køre, det er mere mig der er brugt lidt op..
Der er heletiden oprydning, og så madlavning, og der skal også lige handles ind, og ungerne skal bades, og der skal vaskes tøj, osv.
Synes jo selv jeg lyder som en rigtig dårlig mor, men hvis det ikke er det ene, så er det det andet..

Man tag ikke fejl, mine unger er det bedste i verden..
Håber bare der er nogen der har et lille råd eller to til hvordan i får en dagligdag til at gå..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

Rahmberg.dk

Du er bestemt ikke den eneste.

Jeg har det nøjagtigt ligesom dig.
Normalt (er jo højgravid lige pt) plejer jeg at lade mine batterier op igennem min hobby, som er heste eller fotografering.
En mor kan også trænge til at komme lidt ud af huset og få nye indtryk, og ny energi.

Du skal finde dig en måde, du kan lade op på.
Om det så er et timevis langt bad med stearinlys, og et glaskold hvidvin, eller en hobby er ligemeget, bare det virker på dig.

Når jeg rigtigt trænger til genopladning, som jeg adskillige gange har gjort her under min graviditet, så er jeg smuttet til vandet, og har siddet i bilen og bare nydt vandet, fuglene, og et medbragt rundstykke og en sodavand.. efter en time er jeg så godt som ny.

Så find noget du kan lide, noget du har lyst til og husk at plej kvinden i dig selv også.

Hilsen Berit

Anmeld

5. august 2008

Christinahr

Mit bedste råd er at lade det rode engang imellem og tillad dig en dag på sofaen, med shopning eller det der giver dig energi igen. Få ungerne passet en week og ta lidt væk.

Pt ligner vores lejlighed et krigsområde og jeg skal bare ligge på sofaen idag, rodet venter nok gerne på mig til imorgen:P

Anmeld

6. august 2008

<3

Gør ligesom mig få rengøringshjælp ;)

Det hjææælper altid! Også på humøret :) Det er så skønt at en går og ordner alt det sure for en :) Og det er bare ikke det samme som hvis man "skylder" kæresten, veninde eller moren :/

Og du får ryddet i bund en gang om ugen (eller hver 14sdag hvis det er det man vælger) så rodet bliver heller aldrig helt så slemt.

Minusset er at der er en som ser dine brune streger i toilettet eller hvor ens kæphest er ....

og så ligesom der også bliver foreslået find et opladningssted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.