Det virker!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Ida.

Ja min nye livsstil giver sgu udsving på vægten - jeg har tabt 1,4 kg på 2½ uge og jeg er herre-mega-pisse-stolt af mig selv!! Og så er den ikke længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Ja min nye livsstil giver sgu udsving på vægten - jeg har tabt 1,4 kg på 2½ uge og jeg er herre-mega-pisse-stolt af mig selv!! Og så er den ikke længere

Sejt. Sådan Ida, godt gået! 

Hvad gør du?
....Hvis det er let, så del endelig med mig. Her er der nok at lade rasle af, af!

Anmeld

21. oktober 2010

Skouboe

Hvor ER du bare sej. 

Jeg har faktisk overvejet om vi skulle starte en NS slankegruppe - der er jo intet vi ikke kan klare herinde i fællesskab - jeg har bare ikke haft så meget energi.

Anmeld

21. oktober 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Sejt. Sådan Ida, godt gået! 

Hvad gør du?
....Hvis det er let, så del endelig med mig. Her er der nok at lade rasle af, af!

Jamen jeg har som udgangspunkt cuttet al smør, hvidt brød og kartofler/ris/pasta (jeg spiser lidt af det her og der, men det udgør ikke længere hovedparten af det, jeg indtager) - og har erstattet med frugt og grønt i rå mængder! Så er jeg stoppet med at købe lækkerier ind - slankekuren starter i supermarkedet - har man ikke lækkerier i huset, kan man heller ikke spise dem! Og synes faktisk det er gået nemt den første uge havde jeg MEGAmeget luft i maven () - tror lige systemet skulle vende sig til alle de grønne madvarer og så har jeg også været vildt oppustet, for der forsvandt synlige centimeter om livet den første uges tid...

Jeg har så ikke fået motioneret så meget som planlagt, men det skal nok komme!

Anmeld

21. oktober 2010

Ida.

Skouboe skriver:

Hvor ER du bare sej. 

Jeg har faktisk overvejet om vi skulle starte en NS slankegruppe - der er jo intet vi ikke kan klare herinde i fællesskab - jeg har bare ikke haft så meget energi.

I'm in!! At slanke sig giver energi!

Anmeld

21. oktober 2010

anna-jonas

Det er sejt gået Ida.............

Anmeld

22. oktober 2010

otlitrom

Hvor er du sej Ida!! Jeg gad også godt liiige smide et par kg, eller i hvert fald holde vægten et godt stykke tid endnu, nu hvor jeg er gravid... For jeg er allerede godt overvægtig, og det er nok ikke det bedste udgangspunkt for bebs

Du er SÅ sej!

Anmeld

22. oktober 2010

Vinker

idamaria83 skriver:

hvor er det fedt at høre - juhuuu, det gir uden tvivl motivation for at fortsætter.

Du er sej - ved sgu hvor hårdt det er selvom du skriver at det ikke er så svært alligevel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.