Hvor store var/er jeres børn Som 6 mdr ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Vidunderligeunger

haha. hvor er det dog nogle korte børn i har (læs jeg har et laaangt barn). 70 cm da hun var 4 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Mette.

BlyViol skriver:

haha. hvor er det dog nogle korte børn i har (læs jeg har et laaangt barn). 70 cm da hun var 4 mdr

Kan hun ikke dele lidt ud af sin længde til Emilie? Hun er kun 63-64 og er et halvt år. 

Anmeld

21. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jonte er 6 mdr d.3.november og i dag målte han 70cm og vejede 7,5kg - lang og slank Han vejede/målte 3kg/50cm fra fødslen.

Anmeld

21. oktober 2010

serinasmor

serina var 50 cm og vejede 3280 ved fødslen

hun blev målt og vejet da hun var 6 mdr og 3 uger : 69 cm og 8100 g

jeg tror altså ikke du har noget at være bekymret for ... hun følger vel sin egen kurve mere eller mindre?

serinasmor

Anmeld

21. oktober 2010

Snuffler25

Ej hvem har sagt til dig, at han er for lille? Det er da noget pjat... - har du ikke set de kurver osv fra sundhedsstyrrelsen?

Nicolaj er 6 måneder og er lige målt til 67 cm og vejer 7,4 kg - og det er helt indenfor normalen

Bed om at se nogle gennemsnitskurver for højde og vægt, så ka du se

Tillykke med en helt normal dejlig dreng!

Anmeld

21. oktober 2010

LRJ

Snuffler25 skriver:

Ej hvem har sagt til dig, at han er for lille? Det er da noget pjat... - har du ikke set de kurver osv fra sundhedsstyrrelsen?

Nicolaj er 6 måneder og er lige målt til 67 cm og vejer 7,4 kg - og det er helt indenfor normalen

Bed om at se nogle gennemsnitskurver for højde og vægt, så ka du se

Tillykke med en helt normal dejlig dreng!

Både familie, venner, Folk på gaden og sådan Jamen min SP siger hun ligger normalt  

Anmeld

21. oktober 2010

Mor til L&S

Lone H. skriver:

Hvor stor var jeres børn da de blev født og hvor store var de da de var 6 måneder ?

Har fået af vide af mange at Julie er meget lille af en på 6 måneder at være  

hun er 67,5 cm lang og vejer 8 kg - bruger stadig 62 (mest) , 68.. 

og Var 49 cm og vejede 3440 ved fødslen... 

Sp siger hun vokser fint, men ved ikk , bliver bekymret når alle siger hun ser meget mindre ud 

Da Liva var 6 mdr vejede hun 7150 gram og 68 cm lang

Ved fødslen 2900 gram og 50 cm

Anmeld

21. oktober 2010

Bayze

Som alle de andre også siger så er det noget fis at din pige er lille. Min dreng er 6 måneder (præcis i dag faktisk - hip hip hurrayyyyy:-)) og er 75 cm lang og vejer 10,5 men han er også kæmpestor. Jeg er overbevist om at din piger ligger fint hvor hun skal

Anmeld

21. oktober 2010

MariaJ

Lone H. skriver:

Hvor stor var jeres børn da de blev født og hvor store var de da de var 6 måneder ?

Har fået af vide af mange at Julie er meget lille af en på 6 måneder at være  

hun er 67,5 cm lang og vejer 8 kg - bruger stadig 62 (mest) , 68.. 

og Var 49 cm og vejede 3440 ved fødslen... 

Sp siger hun vokser fint, men ved ikk , bliver bekymret når alle siger hun ser meget mindre ud 

Johanna var 66 cm og lige knap 8 kg, da hun var næsten 5 1/2 måned. Vi får hele tiden at vide at hun er kæmpestor for sin alder, så jeg er helt overrasket over at du får at vide at Julie skulle være lille . Johanna er selvfølgelig ikke helt 6 måneder endnu, men der er vel grænser for hvor meget hun kan nå at vokse på de fjorten dage.

Anmeld

21. oktober 2010

bagger26

Sofia er lidt lille af hendes alder, ligger en enkelt streg under normal linen, men det er ikke noget jeg overhovedet er bekymret over.. Hun målte da hun var 6 mdr 66 cm og vejede 6,5 kg, var 52 cm og vejde 3600 ved fødslen... Din pige er helt normal.. Måske de folk der har sagt det, bare har glemt hvor små småbørn egentlig er hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.