grisogko.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Snefnug1984

er der nogen af jer der handler dér? Faldt lige over siden og med min logbuy rabat, kunne jeg bestille 10 pakker kød/pålæg til 200 kr. bragt til døren Vildt billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

LRJ

SolsikkeBlomst skriver:

er der nogen af jer der handler dér? Faldt lige over siden og med min logbuy rabat, kunne jeg bestille 10 pakker kød/pålæg til 200 kr. bragt til døren Vildt billigt

Det er fint kød men er stoppet med det igen da det var billigere for os at tage til slagteren

Anmeld

21. oktober 2010

Snefnug1984

Lone H. skriver:

Det er fint kød men er stoppet med det igen da det var billigere for os at tage til slagteren

Okay Ja vi har desværre ikke lige en slagter hér hvor vi bor, så ville da lige prøve det

Anmeld

21. oktober 2010

NoName

Lone H. skriver:

Vi har også en go slagter....

Anmeld

21. oktober 2010

LRJ

SolsikkeBlomst skriver:

Okay Ja vi har desværre ikke lige en slagter hér hvor vi bor, så ville da lige prøve det

Okay men det er Godt kødet og så det vakuum pakket så det fylder intet i fryseren næsten  

Anmeld

21. oktober 2010

LRJ

noname skriver:

Vi har også en go slagter....

Ja Meget  

Anmeld

21. oktober 2010

BabyAnno2012

Vi har fået derfra 1 gang og er super tilfredse, så det er ikk sidste gang

Anmeld

21. oktober 2010

Skouboe

Vi er også ganske tilfredse med dem.

Anmeld

21. oktober 2010

Mira0911

SolsikkeBlomst skriver:

Ja jeg gør... Har ikke gjort det længe.. 

Synes ikke altid det er lige godt... Meget af det er næsten kun ren fedt.. Synes jeg ikke er særlig lækkert... 

Deres hakket svine og oksekød synes jeg er super fantastisk... 

Anmeld

21. oktober 2010

Snefnug1984

Lone H. skriver:

Okay men det er Godt kødet og så det vakuum pakket så det fylder intet i fryseren næsten  

Nej hvor smart Det var straks bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.