Clearblue.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.030 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej piger.

Skriver lige som ano. Jeg tog en test for sjov her til aften, som hvor begge streger var som de skulle være, i det store felt hvor krydset skal komme kom der en svag lodret streg den var meget tynd, i stil med en blyantstreg.
Jeg tester selvfølgelig i morgen tidlig igen. Jeg har rigtig test streg i morgen.

Er der nogle der gætter hvem jeg er må i ikke skrive noget endnu, takker

Er der nogle af jer der har prøvet dette før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Mutti2B

Jeg har nu ikke prøvet det, men en streg er jo en streg

Må vi ikke se et billede?

Anmeld

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jeg har nu ikke prøvet det, men en streg er jo en streg

Må vi ikke se et billede?

Jeg prøvede at tage et billed men det blev dårligt :-( man kan ikke rigtig se noget.

Anmeld

21. oktober 2010

Kløver

hmm den med en streg er en strge synes jeg er svær, men krydser alt, men ja jeg kender ikke disse test så ved ikke hvor kraftig den skal være eller noegt, kender kun dem hvor der bare skal være 2 streger, eller den digitale, jeg hælder meget til den digitale, da jeg synes den giver meget bedre svar, da man ikke kan være i tvivl om resultatet, den digitale er også fra clearblue, og fås på nogle apoteker ellers fås den ved bilka, føtex og a-z

Håber det bedste

Anmeld

21. oktober 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Hej piger.

Skriver lige som ano. Jeg tog en test for sjov her til aften, som hvor begge streger var som de skulle være, i det store felt hvor krydset skal komme kom der en svag lodret streg den var meget tynd, i stil med en blyantstreg.
Jeg tester selvfølgelig i morgen tidlig igen. Jeg har rigtig test streg i morgen.

Er der nogle der gætter hvem jeg er må i ikke skrive noget endnu, takker

Er der nogle af jer der har prøvet dette før?

Hehe krydser for dig Men de der clearblue digitale tests kan godt anbefales Det var sådan jeg var helt sikker på at jeg var gravid smiler..

knus sussie 36+3

Anmeld

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tusinde tak piger. Jeg tester igen i morgen tidlig. Jeg troede faktisk det var den digitale jeg havde købt men næ nej hehe.

Anmeld

21. oktober 2010

Mutti2B

Anonym skriver:

Jeg prøvede at tage et billed men det blev dårligt :-( man kan ikke rigtig se noget.

Øv øv, men så må jeg jo vente i spænding til i morgen

Anmeld

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ved ikke om man kan se noget på billedet.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2010

Kløver

Anonym skriver:

Ved ikke om man kan se noget på billedet.

hmm jo jeg kan se en lodret streg i vinduet til højre, det rude foremede, og så en vandret streg i det runde, er dte sådan den skal fungere at de tilsammen giver et kryds ???  Eller hvordan. kan jo tydeligt se en streg i hvert vindue, så hvis der skal være en streg i hvert vindue lige som i de andre graviditetstester hvor det bare er 2 lodrette streger, er der da ingen tvivl om den er positiv

Anmeld

21. oktober 2010

wiebking

Altså jeg kan godt ane den streg, der gør den til et +..svag men kan se den...

Så test igen i morgen tidlig eller om nogle dage..så er den sikkert noget mere positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.