June fra dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.173 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Nadia&Daniel

Ej - troede virkelig ikke at det kunne ske.. Men jeg sidder rent faktisk og ser et afsnit af DUM - som jeg ALDRIG har set før..

Jeg vidste slet ikke at June havde/har fået en ny mand og endnu en pige - hun virker mere voksen og har mere energi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

camsko88

Nadia&Daniel skriver:

Ej - troede virkelig ikke at det kunne ske.. Men jeg sidder rent faktisk og ser et afsnit af DUM - som jeg ALDRIG har set før..

Jeg vidste slet ikke at June havde/har fået en ny mand og endnu en pige - hun virker mere voksen og har mere energi

ja hun er jo livet helt op er dejligt at se

Anmeld

21. oktober 2010

Nadia&Daniel

camsko88 skriver:

ja hun er jo livet helt op er dejligt at se

Ja - og masser af farve på tøjet - og ligefrem bruger makeup

Anmeld

21. oktober 2010

mor-til-vanessa

Nadia&Daniel skriver:

ja det er vildt dejligt at se. 

men ja tænk at finde et afsnit man ikke har set

Anmeld

21. oktober 2010

Nadia&Daniel

mor-til-vanessa skriver:

ja det er vildt dejligt at se. 

men ja tænk at finde et afsnit man ikke har set

Bare vent til manden kommer hjem - så kan jeg endelig sige: Nej det er ikke en genudsendelse - for jeg har ikke set det førhihi

Det siger han altid, når jeg siger DUM - det afsnit har du jo set før..

Anmeld

21. oktober 2010

Moar2011

Nadia&Daniel skriver:

- det afsnit havde jeg heller ikke set før :s

Anmeld

21. oktober 2010

Plysbjørnen

Nadia&Daniel skriver:

Synes lige du skal se her: June

Anmeld

21. oktober 2010

mor-til-vanessa

Nadia&Daniel skriver:

Bare vent til manden kommer hjem - så kan jeg endelig sige: Nej det er ikke en genudsendelse - for jeg har ikke set det førhihi

Det siger han altid, når jeg siger DUM - det afsnit har du jo set før..

hæhæ ja jeg synes godt nok jeg har set dem alle mange gange. men gik faktisk glip af hele sidste sæcon fordi jeg var i usa. øv

Anmeld

21. oktober 2010

Tynen

Hende og Jan er så desværre ikke sammen mere - Bare til info

Anmeld

21. oktober 2010

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Hende og Jan er så desværre ikke sammen mere - Bare til info

Sig mig engang tunen er der noget om dum som du ikke ved...  Synes dælme da at du ved stort set alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.