Verdens stærkeste dreng! Forfærdeligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

CamillaT89

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/her-er-verdens-staerkeste-dreng

Skal små piger på 6 år nu også til at ha' indopereret silikonebryster?

Christ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

michella88

ct skriver:

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/her-er-verdens-staerkeste-dreng

Skal små piger på 6 år nu også til at ha' indopereret silikonebryster?

Christ! 

Er det ikke ham der har medfødte muskler som udvikler sig som lynets hast? For det er genetisk nemlig

Anmeld

21. oktober 2010

CamillaT89

michella88 skriver:

Er det ikke ham der har medfødte muskler som udvikler sig som lynets hast? For det er genetisk nemlig

Årh, det har jeg slet ikke hørt om. Der står intet om netop dét i artiklen, kun at han træner to timer om dagen sammen med sin 4-årige lillebror.

Anmeld

21. oktober 2010

Dinna88

michella88 skriver:

Det tror jeg ikke det er, eftersom han træner to timer om dagen? 

Anmeld

21. oktober 2010

michella88

ct skriver:

Årh, det har jeg slet ikke hørt om. Der står intet om netop dét i artiklen, kun at han træner to timer om dagen sammen med sin 4-årige lillebror.

Jeg ved det heller ikke,. men har bare set en udsendelse om ham drengen der der allerede gik som 4 mdr, og trak sig selv op i armene som 2 årig. han var ren muskler men det var et genetisk vidunder kaldte de det

Anmeld

21. oktober 2010

CamillaT89

michella88 skriver:

Jeg ved det heller ikke,. men har bare set en udsendelse om ham drengen der der allerede gik som 4 mdr, og trak sig selv op i armene som 2 årig. han var ren muskler men det var et genetisk vidunder kaldte de det

Ja, det lyder da også sådan  

Men synes stadig ikke, det er okay, at lade et barn træne to timer dagligt. Tror ikke, det er ham, eftersom hans lillebror også er med på vognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.